وزارت کشور دولت موقت طالبان امروز اعلام کرد که «سراج‌الدین حقانی» با رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در شهر کابل دیدار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز» تا روز شنبه سوم تیر ماه خبر داد.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام خبر داد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین اولویتهای کشور را تولید دانست و گفت: همه اتفاقات در این کشور باید حول محور تولید انجام گیرد و قوای سه گانه باید در این زمینه هم سو باشند.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین اولویتهای کشور را تولید دانست و گفت: همه اتفاقات در این کشور باید حول محور تولید انجام گیرد و قوای سه گانه باید در این زمینه هم سو باشند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان گفت: اجازه استفاده از خاک افغانستان علیه هیچ کشوری را نمی‌دهیم.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت تولید واکسن درکشور تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰۰ میلیون دز واکسن دامی در کشور موردنیاز است که درحدود ۵۵۰ میلیون دز یعنی بیش از ۹۱ درصد آن در کشور تولید می‌شود.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت مبلغ علی‌الحساب خرید گندم به کشاورزان تا مشخص شدن قیمت خرید تضمینی سال جاری خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
سرپرست وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور این کشور و هیئت همراه او در ولایت قندهار دیدار کرد.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح اتاق بهداشت ویژه مدارس کشور خبر داد و گفت: قرار است ۴۰ مدرسه استان سمنان به اتاق بهداشت مجهز شوند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
سرپرست معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۳ زندانی را به کشور بازگشته‌اند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علایم بیماری‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا، سرماخوردگی و کرونا مشترک است، اما تب بالا و ناگهانی، درد شدید عضلانی بدن و گلودرد علایم ابتلا به آنفلوآنزا است که فرد مبتلا باید بین ۵ تا ۷ روز استراحت کامل داشته باشد تا دور نقاهت را طی کند.
سرپرست دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه گفت: اجرای هرگونه اقدامات توسعه‌ای در کشور نیازمند پیوست اجتماعی است.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز از جهان برای کمک به سیل‌زدگان در کشورش تقاضای کمک کرد.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که کشورش در حال تدوین سیاست خارجی بوده که محوریت آن، بی‌طرفی و تکیه بر پیشرفت اقتصادی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ