اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز صبح در یک جلسه شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر درباره آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی نوشت: «امروز دومین و آخرین جلسه دادگاه بدوی نیلوفر حامدی برگزار و آخرین دفاع نیز گرفته شد. نیلوفر در این جلسه گفت به عملکرد خود به عنوان یک روزنامه‌نگار افتخار می‌کند.»
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.
بعد از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس مقرر شد رضا درویش به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه بدهد اما او از هیات مدیره کنار رفت.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
آخرین جلسه انتخاب سرمربی امید؛ ربیعی یا حسینی؟
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
اخذ استعلامات کاغذی ایثارگری برای کلیه دستگاه های اجرایی در آخرین جلسه کارگروه تعامل پذیر دولت الکترونیکی، حذف شد.
با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: سرعت بهبود وزیر روزش خیلی قابل قبول است ، کاملا صحبت می کرد و حواسش جمع بود و قدم میزد.
سخنگوی دولت آخرین تصمیمات هیئت وزیران در جلسه امروز هیئت دولت را تشریح کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی را تعطیل کرد.
نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که آخرین جلسه به ریاست خسروی‌وفا بود، برگزار شد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر ولز با حضور رئیس فدراسیون و بازگشت گلر مطمئن همراه بود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد آخرین وضعیت این باشگاه و همچنین وضعیت فنی تیم فوتبال سرخپوشان را در نشست امروز خود بررسی کند.
اینتر که امسال تابستان موفق شد مانع از انتقال میلان اشکرینیار به پی‌اس‌جی شود هفته آینده آخرین جلسه برای تمدید قرارداد را با این مدافع اهل اسلواکی برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ