علی فتح اله زاده در حال آخرین رایزنی ها برای تهیه منابع مالی جهت پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال اصرار ویژه به حضور بانوان از هفته نخست رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد اما محدودیت هایی در این زمینه به وجود آمده است.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت از احتمال بازگشت رئیس فدراسیون جودو به سمت خود خبر داد.
با وجود شایعات مطرح شده جلسه مجمع باشگاه استقلال طبق قرار قبلی صبح فردا برگزار می‌شود.
با وجود فسخ قرارداد یکطرفه ابوالفضل جلالی اما مدیریت استقلال به دنبال بازگرداندن این مدافع چپ‌پا است.
با وجود پایان مسابقات لیگ یک تخلفات صورت گرفته در بازی های هفته های پایانی هم چنان از سوی کمیته انضباطی بررسی و منجر به صدور رای می شود.
چهل و هشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با وجود قطع صدای سالن همایش و بروز برخی ممانعت‌ها برگزار شد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
رئیس مجلس گفت:عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح بی‌توجهی به مجلس نیست./ در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بی‌توجهی به مجلس نیست؛در آیین‌نامه هیچ‌گونه الزامی برای حضور رئیس‌جمهور وجود ندارد.
به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس نتیجه گرفته شده که تهدید خطرناکی وجود ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گوی مفصلی را در جلسه امروز با حزب موتلفه انجام داد.
مجلس دیروز دو ساعت جلسه غیر علنی داشت و در آن‌جا خیلی شفاف مشکلات مطرح شد، ما در حین نقد دولت و وادار کردن آن به پاسخگویی باید از دولت حمایت هم بکنیم. البته الان بحث استیضاح برخی از وزرا در مجلس وجود دارد، ولی تا یک استیضاح بخواهد ساماندهی شود و سر و سامان بگیرد، زمان می‌برد، در عین حال که درست نیست تا زمان استیضاح این صحبت‌ها به بیرون درز کند و وضعیت موجود در آن وزارتخانه متزلزل شود.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: فروش اموال مازاد دولت نیز در برنامه ششم توسعه و همچنین در لوایح بودجه سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وجود داشت که دولت‌ها نیز می‌بایست نسبت به آن اقدام می‌کردند؛ زیرا این موضوع قانون مصوب است، اما در اجرا کردن این قانون موانعی وجود داشت که می‌بایست یک اقدام مهم راهبردی جهت فروش این اموال دولتی صورت می‌گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
در حالی که شایعاتی پیرامون جریمه یحیی گل‌محمدی وجود داشت، هیئت‌مدیره سرخپوشان به دیدار او رفتند.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
کمیته وضعیت به تازگی از طرفین پرونده خواسته است تا بار دیگر لایحه جدیدی را براساس ادعا‌های خود به این کمیته ارسال کنند تا به‌زودی مجدداً جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین برگزار شود.
با وجود قرائت این بیانیه ضدایرانی جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
رئیس مجلس گفت: درخصوص قیمت‌ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و همینطور بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ و هیچ مصوبه‌ای هم در جلسه سران که بخواهد این قانون را لغو کند، وجود نداشته است.
با وجود اعلام رای پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه کاس، ماجراهای این سرمربی بلژیکی برای فوتبال ایران تمام نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ