سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون فردا درباره اقدامات وزارت اقتصاد برای تحقق شعار سال، جلسه مشترکی با وزیر اقتصاد در محل این وزارتخانه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کلیات و ماده یک طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فردا جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه برگزار می‌شود.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را بررسی می کنند.جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.در این جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز حضور دارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی جزئیات لایحه اشتغال پایدار مرزنشینان در جلسه عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور خبر داد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تعداد امضاهای متقاضیان استیضاح وزیر اقتصاد به کمتر از ۱۰ نفر رسید لذا این استیضاح منتفی شد.احمد نادری اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی گزارش جلسه روز گذشته خود درباره استیضاح احسان خاندوری وزیر اقتصاد را به هیات رییسه ارجاع داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر اقتصاد برای بررسی برنامه‌های مهار تورم و رشد تولید خبر داد.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در دستورکار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون، گزارشی از جزئیات دیپلماسی اقتصادی در یک سال گذشته و شرایط ارتباطی و مبادلاتی ایران با سایر کشورها ارائه کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستورکار قرار گرفت.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار، گفت: در این جلسه نمایندگان بر ضرورت شفافیت در اداره بخش‌های مختلف اقتصادی و مردمی این وزارتخانه تاکید کردند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
کاپیتان سابق استقلال فصل جدید را با نشستن روی نیمکت تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه شروع خواهد کرد.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ