رییس صندوق توسعه ملی گفت: نمی‌خواهم مطرح کنم که برخی از این افراد آمده اند و نیروگاه هم زده اند و این در حالی است که یک دینار و یک سنت هم از خودشان نیاوردند و اصلا این کاره نبودند و با پول صندوق این کار‌ها را کردند. خب اگر قرار باشد، هر کسی با پول صندوق سرمایه دار شود، ۸۵ میلیون نفر در صف می‌ایستند و از پول صندوق می‌خواهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
دولت سیزدهم مدعی است که به راحتی نفت می‌فروشد و پول آن را هم وارد کشور می‌کند. حتی از گوشه و کنار صحبت از درآمد ۴۰ میلیارد دلاری نفت هم هست. البته که رسانه‌ها چیزی در این باره در دست ندارند و ما هم نمی‌توانیم تا زمان انتشار گزارش دقیق و جامع در این باره، چنین ادعایی را تایید یا تکذیب کنیم.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
وزیر نفت پاکستان اعلام کرد که این کشور پول نخستین محموله وارداتی نفت از روسیه را به یوآن چین به این کشور پرداخته است.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
عبدالله ویسی این فصل با نگه داشتن صنعت نفت در لیگ برتر دست به کار بزرگی زد، در حالی که همه نا امید شده بودند و پیش بینی می کردند، راه نجایی برای صنعت نفت باقی نمانده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: معتقدم آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارت‌خانه قرار بگیرد.
کاپیتان نفتی می گوید چاره ای جز جنگیدن ندارند و تلاششان را برای بقا می کنند.
وزیر نفت با اشاره به افزایش صادرات نفت خام گفت: تمام پول صادرات نفت ایران در سررسید به کشور باز گشته است.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتراض تندی به حضور چند لیدر باشگاه در رختکن تیم داشت.
در حالی که تیم‌های لیگ برتری به دنبال تقویت خود هستند، حواشی در بخش مدیریتی صنعت نفت کم نیست!
در حالی که خبر امضای قرارداد قطعی رضا عنایتی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان منتشر شده بود، اما این اتفاق رخ نداد.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برخلاف دولت‌های گذشته، دولت به پرداخت ۴۰ درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی پایبند است.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان زیر نظر رضا مهاجری از روز گذشته تمرینات را از سر گرفتند.
سخنگوی دولت گفت: پول فروش نفت جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
رئیس مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: همه دلسوزان انقلاب و نظام می‌دانند که ما سالانه بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد دلار انرژی‌های مان را هدر می‌دهیم؛ آیا نمی‌خواهیم در این زمینه در کشور تصمیم بگیریم؛ چطور حاضریم دست گدایی به همه جا دراز کنیم و پول بگیریم، ولی حاضر نیستیم اصلاح کنیم؟
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»
حاجی بابایی گفت: خاصیت بودجه ۱۴۰۱ این است که تورم‌زا نیست، زیرا سقف آن افزایش نیافته و کسری هم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ