میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال درحال تلاش بسیار است که وی را برای تیمش خریداری کند و او را بهترین مکمل گابریل ژسوس، دیگر مهاجم برزیلی معروف این تیم به حساب می‌آید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
دردانه ورزش‌دوستان ایرانی بهترین سال دوران ورزشی خود را رقم می‌زند. این نه یک ابراز امیدواری که یک حقیقت است.
الکس هادی‌تقی، میلیاردر ایرانی-کانادایی در یک مصاحبه تایید کرد که قصد خرید باشگاه پرسپولیس و به خدمت گرفتن بهترین فوتبالیست‌های دنیا در این باشگاه را دارد.
جوجه کباب از بین صد نوع غذای درست شده با مرغ، مقام اول را کسب کرد.
چند روزی از استخدام نصیری در نیروی هوایی ارتش نگذشته بود که دوستش محمد باقر در ۶۱ سالگی بازنشسته شد و او وظایفش را به عهده گرفت. نصیری که در ارتش رتبه اداری‌اش ستوان یکم است، متاهل است و یک دختر ۸ساله دارد؛ «دخترم هروقت هواپیمایی را در آسمان می‌بیند می‌گوید هواپیمای بابا آمد».
سرمربی تیم ملی کویت می‌گوید یکی از فوتسالیست‌های ایرانی پالما در آینده بهترین بازیکن جهان خواهد شد.
نصیری گفت دختران ایرانی شایسته بهترین جشن ها هستند و همیشه برای آن‌ها تلاش خواهم کرد.
ستاره ایرانی پالما در سال ۲۰۲۲ یک آمار گلزنی جالب توجه بر جای گذاشت.
دروازه بان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان بهترین دروازه بان اولین دوره جام جهانی فوتسال زیر 21 سال 2022 ناشنوایان در مالزی معرفی شد.
ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در جمع نامزدهای انتخاب بهترین آزادکار سال ۲۰۲۲ میلادی قرار گرفت.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور بهترین بازیکن هفته لیگ یک ترکیه شد.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
باشگاه شارلروا بلژیک نامزد‌های بهترین بازیکن ماه را اعلام کرد که در آن نام ستاره ایرانی به چشم می‌خورد.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
ستاره ایرانی پورتو یک گل تا ثبت رکورد باشگاه‌اش کم آورد.
ستاره ایرانی پورتو به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
دانیال سهرابی در فینال مسابقات جهانی اسپانیا، درحالی‌که ۷ بر صفر عقب بود، با یک بازگشت فوق‌العاده حریف فرانسوی خود را ۱۷ بر ۷ شکست داد.
نمایش درخشان ستاره ایرانی ژیل ویسنته منجر به کسب پیروزی این تیم مقابل سِرپا شد.
دو بازیکن تیم ملی ایران در میان برترین نفرات جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار گرفتند.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور کوتاه مدتی در جریان برتری تیمش مقابل اتلتیکو مادرید داشت.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ