قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۸ می) در حالی کاهش یافت که دلار اندکی بهبود یافت و فشار بر شمش‌های قیمت دلاری همراه با بازدهی خزانه‌داری و موضع تهاجمی رئیس فدرال رزرو آمریکا نسبت به تورم افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که بازار برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه‌های آتی آماده می‌شود، به پایین‌ترین حد خود در هشت هفته اخیر سقوط کرد.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
انس طلا در واکنش به خبر افزایش نرخ بهره نیم درصدی فدرال رزرو آمریکا ریزش بیش از یک درصدی را کسب کرد.
بایرون مورنو شاید بدترین داور تاریخ جام های جهانی باشد، اما در ایتالیا او را یک احمق می دانند که خودش را به ورطه سقوط کشاند.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
طلا تحت فشار انتظارات افزایش نرخ بهره با افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا کاهش یافت. این فلز گرانبها از بالاترین قیمت روزانه نزدیک به ۴۰ دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح بیش از دو سال اخیر رسید.
سقوط طلا به پایین‌ترین سطح ۲۸ ماه اخیر
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ