بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۱۴ به بعد همه محورهای ورودی و خروجی به خیابان‌های آزادی و انقلاب بسته خواهد شد.
حاج علی اکبری ضمن اشاره به اینکه در آستانه سالروز عید غدیر قرار داریم، گفت: پیامبر (ص) همه اسلام را در سیمای علی ابن ابیطالب (ع) به بشریت هدیه کرد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
در دومین روز از هفته قوه قضاییه میز خدمت مسئولان قضایی در محل برگزار نماز جمعه تهران و سراسر کشور برگزار شد.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
برای روز جمعه کاهش محسوس دما و از شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
کیفیت هوای شهر تهران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
شاخص آلودگی هوای تهران، بر اساس پالایش صورت گرفته روی عدد ۵۴ بوده و در بازه قابل قبول قرار دارد.
شهبازی نحوه استفاده از گرمابه‌های عمومی را اینطور روایت می‌کند: «آن روزگار در تمامی شهر‌های ایران از جمله تهران حمام عمومی وجود داشت و اهالی محل به نوبت جنسیت از حمام عمومی استفاده می‌کردند. سحرگاهان قبل از طلوع آفتاب تا ساعت هشت صبح حمام به مردان اختصاص داشت و در طول روز، حمام در اختیار زنان بود. آماده کردن حمام در فصل زمستان به‌دلیل افزایش مصرف سوخت‌های مرسوم کار دشواری بود و اغلب مردم از اواخر پاییز تا شب عید رنگ حمام را نمی‌دیدند.»
از روز جمعه تا یکشنبه به ویژه امروز و در بخش‌های جنوبی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوای پایتخت در صبح جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲، در شرایط «قابل قبول» قرار گرفت.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه هشدار داد.
کیفیت هوای تهران، در سه ایستگاه مورد سنجش برای تمامی شهروندان در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، به منظور انجام عملیات اتصال سیستم سیگنالینگ، خط هشتگرد مسافرگیری ندارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: طبق دستور شهردار تهران استفاده از مترو برای بانوان در روز جمعه ۲۳ دی رایگان است.
امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه ۹ دی فراموش شدنی نیست و در آن روز یک بار دیگر استحکام بین امام و امت نشان داده شد.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
تهران- عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در استان تهران خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا و کاهش دما تا فردا برای تهران پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی کاهش دمای تهران در روز جمعه
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان مناطق شرقی کشور طی ۵ روز آینده شاهد وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ