نمایشگاه آثار فاخر رشته هنری سوزن‌دوزی ترکمن به همراه نمایش نسخه خطی «خاوران نامه» در مجموعه میراث‌ جهانی کاخ‌ گلستان برپا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی ازبکستان از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در تاشکند برپا می‌شود.
برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» ساخته رسول ملاقلی پور شد. وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران محسوب می‌شود.
سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از برپایی اولین کمپ آموزشی رویداد نما از ۱۷ تا ۱۹ مرداد خبر داد.
بانک ملی ایران در ایام اربعین حسینی، یک موکب پزشکی شامل 35 نفر کادر متخصص قلب، طب اورژانس، دندانپزشک و پزشک عمومی را برای درمان زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) در عمود 202 مستقر خواهد کرد.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
نمایشگاهی از نقاشی‌های شگفت انگیز با موضوع خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران برپا می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران لیست مورد نظر خود را برای برپایی دو اردوی آماده سازی اعلام کرد.
موکب گروه جهادی شهدای مس برای پذیرایی از دوستداران ولایت در مهمونی ده کیلومتری برپا شد.
تصاویری از گروه جهادی شهید سید عارف الحسینی از پاکستان در مراسم جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
اقامه نماز مغرب و عشا در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
صدای افغان نوشت: این رویداد صبح امروز در جریان برپایی یک همایش فرهنگی و تقدیر از خبرنگاران رخ داده‌است. شماری از خبرنگاران و شرکت‌کنندگان در این همایش از جمله چند تن از اعضای دفتر مرکز تبیان و خبرنگاران آوا زخمی شده‌اند و دست کم دو نفر نیز جان باخته اند.
با برپایی تجمع صرب ها در نزدیکی مرز با کوزوو، نیروهای فرماندهی ناتو در کوزوو در مرز میان دو طرف  مستقر شدند.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
ژوزه مورایس تصمیم نهایی خود را گرفته و تهران را برای برپایی اردوی شاگردانش در نظر گرفته است.
تیم جوانان ایران که برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام دو بازی دوستانه با تیم امید بلاروس راهی این کشور شده بود، درصدد بازگشت به کشور است.
لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی اتریش و برگزاری دو دیدار تدارکاتی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد.
شهردار منطقه ۱۵ از خدمت‌رسانی به زوار حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.
عسگرپور توضیح داد: انتخاب فیلم‌های جشنواره و کارهای دیگر در قالب دبیرخانه دائمی انجام می‌شود. چون انتخاب فیلم از کشورهای مختلف پارامتر یک‌مجهولی نیست، همه جشنواره‌ها در طول سال، جریان کلی رویدادها و جشنواره‌های دیگر را رصد می‌کنند. از حدود دو سال و اندی پیش به این طرف، همکاران ما در ستاد جشنواره کار انتخاب فیلم را انجام می‌دادند. برخی از فیلم‌هایی که برای سال گذشته انتخاب شده بودند، عملاً دیگر غیرقابل استفاده بودند. چون یا اکران شده بودند یا در جشنواره‌های دیگر حضور پیدا کردند، به همین دلیل سیکل دیگری را پیگیری کردیم و در قالب آن بیش از هزار فیلم رصد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ