اداره اطلاع رسانی پارلمان عراق دستور جلسه امروز پارلمان این کشور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
موضوع حجاب و عفاف دومین دستور جلسه امروز بود که اعضا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه و نقشه به این موضوع ورود کرده و تلاش دارد از این طریق به کانون خانواده نیز آسیب جدی وارد کند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: بررسی طرح انتقال به فوتبال آسیا امروز در دستور جلسه ما نیست.
بررسی اصلاحات شورای نگهبان بر مصوبات مجلس در بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
رئیسی در جلسه امروز شورای عالی جوانان که همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر فرزند رشید و قهرمان امام حسین (ع) و روز جوان برگزار شد جوانان را مهمترین سرمایه برای امروز و آینده کشور برشمرد و بر تلاش بیشتر دولت برای حمایت از جوانان بویژه، تسهیل ازدواج، از طریق تمهید دسترسی آسان به شغل و مسکن تاکید کرد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
جلسه شورای عالی بورس امروز ۴ بهمن با دستور جلسه عرضه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا برگزار گردید. در این جلسه چه گذشت و چه تصمیماتی برای عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد؟
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت می پردازند.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
در جلسه امروز عصر شورای صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی مسائل و وقایع اخیر جامعه در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت.
استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور امروز مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ