در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فولاد در استادیوم اختصاصی خودمیزبان پیکان تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
بازیکن جوان فولاد اعتقاد دارد که پیش از گل نخست صنعت نفت، باید خطای هند مهاجم عراقی حریف اعلام می شد.
کاپیتان سابق تیم ملی ایران با پایان قراردادش با فولاد به آلمان بازخواهد گشت و باید دید دوباره او را در لیگ برتر ایران خواهیم دید یا خیر.
اهواز- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مورد ماندن یا رفتن محمد امین حزباوی مداقع تیم هم من نباید صحبت کنم چون در حیطه اختیارات مدیران باشگاه است.
پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف برنده گل‌گهر و فولاد خواهد رفت.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
هنوز کسی نمی‌داند تمرین امروز فولادی‌ها برگزار خواهد شد و یا خیر، نکونام می‌ماند یا می‌رود و چندین سئوال دیگر !
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
مدافع فولاد خوزستان می گوید هیچ تیمی به اندازه آن ها سپاهان را اذیت نکرده بود.
باشگاه فولاد و در راس آن جواد نکونام مانع از حضور محمد امین حزباوی در اردوی تیم جوانان ایران در عمان شده است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در ادامه فقط دو راه دارد یا باید قربانی نتیجه بازی با گل گهر شود یا باید بلند شوند و ادامه دهند.
با نظرات کارشناسان فوتبال برتر و اظهارنظر حمید حاج ملک، جنجال پیرامون بازی استقلال - فولاد به اوج خود رسید.
دروازه‌بان اتریشی فولاد خوزستان می‌گوید در این تیم شرایط خوبی دارد و تلاش می‌کند اوضاع برایش بهتر شود.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان نسبت به تصمیمات حاج ملک معترض شد.
هنوز چیزی مشخص نیست. مهم نیست که ما یا پرسپولیس محل جدید برگزاری را معرفی کنیم. مهم این است که زمینی در دسترس باشد تا بتوانیم بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
وزیر صنعت معدن تجارت گفت: در یکسال گذشته کارهایی صورت گرفت که بسیاری از سو رفتارها مانند سهمیه بندی ورق خاتمه پیدا کند یا الزام کردیم تمامی فولاد باید در بورس عرضه شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
مگر ممکن است این همه تخلف انجام شود، کسی اطلاع ندهد، یا کسی شکایت نکند؟ اگر کسی این کار‌ها را نمی‌کند، برای این است که در حریم امن قانون نیست و می‌ترسد. اگر امکان شکایت و رسیدگی عادلانه باشد، بسیاری از کارکنان این شرکت‌ها حاضر هستند که اطلاع‌رسانی کنند.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.
باید دید یحیی گل‌محمدی در صورت رسیدن کارت بازی لوکادیا، این مهاجم هلندی را برای بازی با فولاد راهی میدان خواهد کرد یا نه.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ