معاون وزیر ورزش می‌گوید: عزیزی‌خادم پاداش می‌گیرد، اما هیات‌رئیسه نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم با اسمی عجیب آرام آرام خودش را به سطوح بالاتر فوتبال ایران نزدیک می کند و شانس دارد دو فصل دیگر یکی از لیگ برتری ها باشد.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
دانشمندان در تگزاس، دو نوع ملخ بی‌بال کشف کرده و نام آن‌ها را به افتخار «ویلی نلسون» خواننده معروف و بازنشسته آمریکایی که اکنون ۹۰ ساله است، و «جری جف واکر» اسطوره دیگر موسیقی کانتری که سال ۲۰۲۰، در ۷۸ سالگی فوت کرد، گذاشته‌اند.
تیم ملی بعد از شکست افغانستان اکنون مهیای دومین دیدار خود در تورنمنت کافا و برابر قرقیزستان می‌شود.
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی درباره‌اش صحبت کرد، بار دیگر نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
عبدالله ویسی از انگیزه های زیادی برای درخشش در مقابل تیم سابق خود برخوردار است.
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
علی دایی نیست و هست؛ به این معنا که خودش فعالیت خاصی در حوزه ورزش قهرمانی و عرصه محبوبش یعنی مربیگری ندارد، اما در افکار عمومی با قدرت مطرح است و به سطح شاید بی‌نظیری از محبوبیت رسیده باشد.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
سرمربی تیم ملی تا اعصر امروز فرصت دارد تا تک جای خالی باقی‌مانده در لیست نفرات خود را با اسم مورد نظرش پر کند.
یک بلاگر اوکراینی با راه‌اندازی یک کارزار اینترنتی، بیش از ۴ میلیون دلار برای خرید یک سامانه ضدپهپادی که نامش فاش نشده، جمع‌آوری کرده و آن را «شکارچی شاهد» نامیده است.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که یک جریان مشخص سیاسی در کشور در فتنه ۸۸ کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی است.
اساس کار برای کتاب‌نویسی به نام شما به این صورت است که شما به یک ناشر مراجعه می‌کنید و ناشر از مؤلفش می‌خواهد طبق موضوع انتخابی شما کتابی بنویسد و بعد از ویرایش کتاب به اسم مشتری چاپ می‌شود.
تغییر مالکیت باشگاه رایکا بابل امروز نهایی شد و قرار است نام این باشگاه هم تغییر کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز برنامه نهایی اربیعن اعلام نشده و بودجه آن هنوز مشخص نشده و به صحن نیامده است.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ