وزارت بازرگانی چین از وضع تحریم علیه دو شرکت بزرگ صنایع نظامی آمریکا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
وزیر خزانه‌ داری آمریکا در جریان سفر به پکن در سخنانی اعلام کرد: جدایی دو اقتصاد بزرگ چین و آمریکا غیرممکن است.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
کرم‌های گیاهی می‌توانند گزینه خوبی برای رفع چین و چروک صورت باشند. کرم‌های حاوی عصاره‌های گیاهی مثل آلوئه‌ورا، گل گاوزبان، و روغن جوجوبا، می‌توانند به ترمیم پوست کمک کنند و چین و چروک‌ها را کاهش دهند.
وزارت بازرگانی چین امروز اعلام کرد که مدیران دو شرکت آمریکایی را تحریم کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه چین، این دو موسسه برای تسای اینگ ون، رئیس جمهوری تایوان پلتفورمی را برای شرکت در فعالیت‌های جدایی طلبانه در سرزمین ایالات متحده فراهم کرده‌اند که به صورت جدی، نقض کننده اصل چین واحد و مفاد اطلاعیه‌های مشترک آمریکا و چین است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت کننده دو کشور در رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۳ ایران، بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت کننده دو کشور در رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۳ ایران، بازدید کرد.
شرکت های بایدو و Pony.ai مجوز ارائه سرویس تاکسی های کاملا خودران در پایتخت چین را دریافت کرده اند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر به چین یقیناً فصل جدیدی از روابط دو کشور را رقم زد و تلاش شد با تشریک مساعی نقشه راه جدید برای همکاری‌های راهبردی عملیاتی شود.
چین مدعی است که یک موشک مافوق صوت در اختیار دارد که می‌تواند ناو‌های هواپیمابر آمریکا را نابود کند. تحلیلگران می‌گویند که موشک YJ-۲۱ با هدف بازداشتن مداخله آمریکا در صورت حمله چین به تایوان ساخته شده است.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
روسای جمهور چین و روسیه در گفت‌وگو تلفنی بر اهمیت افزایش روابط راهبردی و تجاری بین دو کشور، علی‌رغم عوامل و شرایط خارجی تأکید کردند.
شرکت مادر تیک تاک طی تحقیقی فاش کرد که چهار نفر از کارمندان آن در چین از این برنامه برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد دو حساب در ایالات متحده که متعلق به روزنامه‌نگاران بودند استفاده می‌کردند. در همین حال، فوربس مدعی شده است که دو نفر از آن‌ها قربانی این جاسوسی شده‌اند.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
رئیس‌جمهور چین که امروز ریاستش برای بار سوم و به مدت ۵ سال دیگر تمدید شد تأکید کرد جهان به این کشور نیاز دارد.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) می‌گوید حتی پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، همچنان باور دارد که چین تا دو سال آینده به این جزیره حمله نظامی نخواهد کرد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ