پلان ۲۱۰ میلیارد یورویی برای حذف سوختهای فسیلی روسیه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با انتقال مویزس کایسدو به لیورپول گزینه دیگری را برای تقویت خط میانی انتخاب کرده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلاک وسیله نقلیه هویت و شناسنامه آن محسوب می‌شود و نصب والصاق آن بر روی خودروها و موتورسیکلت‌ها طبق قوانین کشوری اجباری و الزامی است.
پلن c آمریکا برای مواجهه با ایران، طرحی برای جلوگیری از رسیدن ایران به مرحله گریز هسته‌ای و اجتناب از رسیدن به مرحله برخورد نظامی با ایران است. پلن c دولت بایدن، در پی توافق در معنای معمول آن در نظام بین‌الملل نیست؛ بلکه می‌خواهد در کوتاه مدت تنش‌های خطرناک احتمالی در پرونده هسته‌ای ایران را کنترل و توافق بزرگ‌تر را به آینده موکول کند.
ادعای اصلی غرب برای خارج کردن برجام از دستورکار مذاکراتی خود، این بود که ظهور متغیرهای جدید به‌ویژه ادعای نقش پهپادی ایران در کمک به روسیه در جنگ اوکراین باعث شده تا نسخه احیای برجام و رفع تحریم‌ها و آزادشدن پول‌های بلوکه شده ایران، صرفا منجر به تقویت نقش موشکی و منطقه‌ای ایران در منطقه شود. این مساله به‌خصوص با توجه به سیاست چرخش به شرق ایران در دولت سیزدهم و تشدید همکاری‌ها با چین و روسیه برای غرب با حساسیت بیشتری هم همراه شده است.
امیر عابدزاده بعد از جدایی از تیم پونفرادینا اسپانیا مورد توجه تیم رئال ساراگوسا قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
سرهنگ رازقی بیان داشت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و قانونگذار برای این تخلف ۶ماه تا یکسال نیز برای این تخلف حبس در نظر گرفته شده است.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
بعد از قطع همکاری گلدیران با برند ال جی و روی کار آمدن جی پلاس، سوالاتی درباره این برند و نحوه عملکرد گلدیران و جی پلاس وجود داشت که برای پاسخ به آنها از کارخانجات این دو برند بازدید کردیم.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
پلاک خودروی پی۷ (p۷) با قیمت باورنکردنی ۵۵ میلیون درهم (۱۵ میلیون دلار)، در حمایت از کارزار خیریه «یک میلیارد وعده غذایی» در دبی امارات متحده عربی به فروش رسید.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
طبق مصوبه مجلس، فرماندهی کل انتظامی و شرکتهای بیمه‌گر به‌ منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه‌های کشور موظف به اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان تعویض پلاک شدند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
کاوش نجات‌بخشی محوطه شماره ۱۴ محدوده سد چمشیر گچساران نشان می‌دهد، این محوطه دارای سازه‌های معماری سنگی با پلان راست‌گوشه بوده و اقوام کوچ‌رو در این منطقه استقرار فصلی داشته‌اند.
با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
ساخت پلاک های جعلی برای موتورسیکلت های سرقتی
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
رییس پلیس راهور کشور مجازات تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوشی را تشریح کرد و گفت: برابر ماده ۷۳۰ قانون تردد خودرو‌های پلاک مخدوشی، یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد نسبت به دستکاری پلاک‌ها اقدام می‌کنند ۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
پلاک سوم روی وسایل نقلیه می‌نشیند
مس رفسنجان با درخشش دروازه‌بان خود از گل تساوی تراکتور در دقایق پایانی بازی امشب گریخت.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ