براساس این آمارها، در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ـ اسفند ۱۴۰۱)، سفر ایرانی‌ها به ترکیه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۶.۷۹ درصد رشد منفی داشته و سفر‌ها با کاهش مواجه شده است. با این وجود، ایران در همین ماه شش درصد از سهم بازار گردشگری ترکیه را به خود اختصاص داده است و چهارمین بازار برتر گردشگری این کشور به شمار می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
علی سلاجقه در جریان سفر یک روزه به ارومیه در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه با اشاره به وضعیت دریاچه اظهار کرد: مسئله این دریاچه یک موضوع بین‌المللی است، ولی متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
رئیس دادگستری البرز گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه، انتقال دو زندان مد نظر قرار گرفت که شامل زندان رجایی شهر و قزلحصار است به طوری که اقدامات آن در حال انجام است.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین گفت: کمیته ویژه برای بهبود وضعیت تامین ناوگان برای سفر زائران اربعین تشکیل خواهد شد.
محققان با استفاده از امواج اولترا ساوند وضعیت مشابه خواب زمستانی را در موش ها به وجود آوردند و امیدوارند در آینده این ابداع را روی انسان ها برای انجام جراحی و سفر فضایی به کار گیرند.
در پی اتفاقات رخ داده در مدیریت باشگاه استقلال وضعیت سفر اعضای تیم به اراک مشخص نیست.
جانشین پلیس راهور، وضعیت ترافیکی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور در پنجمین روز از فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
با سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور گشایش جدیدی در عراق به وجود می‌آید، وضعیت بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد.
رئیس دفتر رییس جمهور به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.
ترکیه بامداد امروز (دوشنبه) بر اثر زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر لرزید. این زلزله در سوریه، عراق، لبنان و حتی مصر احساس شده است و تاکنون در دو کشور سوریه و ترکیه صد‌ها کشته و هزاران مصدوم برجای گذاشته است. این زمین‌لرزه در ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد در مرز ترکیه و سوریه رخ داده و کانون آن استان "قهرمان‌مرعش" در ترکیه بوده است و شهر‌های عثمانیه، آدانا و دیاربکر بر اثر زلزله آسیب دیده‌اند.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی در سفر به تایلند، دچار یک سانحه شد.
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: رئیسی برای اولین بار از محیط گلخانه‌ای که یک تیم سیاسی خاص، پنج سال است برایش ساخته، خارج شده و ناگهان در محیطی باز، با خبرنگاران و رسانه‌ها مواجه میشود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
واکنش نظامی بهت آور و پرهیبت پکن وضعیت عادی تازه‌ای را در شرق آسیا ایجاد کرده است.
گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم سبب شد تا در مسیر مطالبه گری و پیگیری مسائل مردم پانزدهمین سفر دولت به استان گیلان بازخوانی شده و آخرین وضعیت مصوبات آن پیگیری شود.
اگر اربعین امسال در فکر سفر هستید، «سامانه اعلام وضعیت اربعین» می تواند همانند سال‌های گذشته بدون نیاز به اینترنت یا سیم‌کارت عراقی و به صورت کاملا رایگان همسفر شما باشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اهداف سفر جنجالی خود به تایوان را غیر از مداخله جویی در معادلات منطقه توصیف کرد.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و هیات همراه پس از تایوان در آخرین توقف خود در سفر به آسیا وارد ژاپن شدند.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ