معمولاً با شروع فصل پاییز یا فصل‌های سرد، به دلیل تابش کمتر نور خورشید، دچار احساس کرختی و ناراحتی می‌شویم که دلیل آن را نمی‌دانیم. معمولاً برخی از پزشکان و روان‌پزشکان به این حالت و احساس، افسردگی پاییزی می‌گویند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت‌هایی در جهت کاهش استرس می‌تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامد‌های خودِ بیماری کمک کند.
به دنبال لکه زرد کرم رنگی در کف هندوانه بگردید. این نقطه که به آن نقطه زمینی هندوانه هم می‌گویند، جایی است که هندوانه در آن روی زمین تکیه می‌کند و در مقابل آفتاب قرار می‌گیرد. اگر این نقطه سفید یا سبز باشد، ممکن است هندوانه شما زود برداشت شده باشد و به آن اندازه‌ای که باید رسیده نباشد.
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.
یکی از انواع خستگی، خستگی هورمونی است. همانطور که هورمون‌ها نقش مهمی در سطح انرژی بدن بازی می‌کنند. در زنان، زمانی که هورمون‌های استروژن و تستوسترون پس از تخمک‌گذاری، حدود روز‌های ۱۲ تا ۱۴ سیکل قاعدگی، کاهش می‌یابند، احساس خستگی بیشتری می‌کنند. سطح هورمون آرام بخش پروژسترون نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود احساس بی حالی بیشتری داشته باشید.
ایران سال هاست که ترکیبی از تئوری‌ها و روش‌های بازدارندگی را جهت ایجاد امنیت برای خود در مقابل دشمنان و رقبای بین المللی‌اش در دستورکار قرار داده است. موضوعی که سبب شده تا تهران پاسخ‌های متنوعی را جهت ارائه به اقدامات مخرب و منفی رقبا و دشمنانش داشته باشد. در این فضا، دولت بایدن نیز ضمن توجه به این گزاره راهبردی، در عین حملات تند و منتقدانه خود به ایران، بواسطه رایزنی‌های پشت پرده با کشورمان سعی دارد از هزینه‌ها و تبعات تحرکات و پاسخ‌های احتمالی ایران به رویه‌های مخربش بکاهد.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
سیدحسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نظام خانواده بود، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد، اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این فتنه در کنار سایرین پای کار آمدند.
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
با گسترش شبکه‌های اجتماعی روش‌های کسب درآمد با شیوه نادرست هم متناسب با آن افزایش پیدا کرد که می‌توان به قمار و شرطبندی به عنوان یکی از راه‌ها اشاره کرد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته روش‌های مقابله با این موضوع مورد توجه قرار گرفته تا مدیران این سایت‌ها نتوانند به راحتی مردم را با وعده درآمد‌های چشمگیر فریب دهند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
این کشور نوردیک در حال آزمایش روش‌های جدیدی برای آموزش درباره پروپاگاندا و نحوه تشخیص آن به دانش آموزان است. در این آموزش مواردی وجود دارد که سایر کشور‌ها می‌توانند از موفقیت فنلاند در این زمینه بیاموزند.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روش‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد، از جمله سلاح‌های با انرژی پرتابی هدایت شده و مستقیم، اشعه‌های ذره‌ای و سلاح‌های غیرجنبشی که می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای دفاع موثر در مقابل موشک‌های هایپرسونیک باشند.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت لیگ ایران مطلوب است اما می تواند بهتر شود.
کارشناسان شهری معتقدند نظارت همگانی در صورت حمایت از افراد گزارش دهنده می‌تواند یکی از روش‌های مؤثر برای مقابله با فساد باشد. اما زیاد می‌شنویم که گزارشگران فساد به جای تشویق به دردسر هم می‌افتند. این اتفاق باعث عدم اعتماد و چشم‌پوشی از گزارش‌دهی فساد و طبعا منجر به گسترش فساد می‌شود.
وزیر میراث‌فرهنگی در توئیتر نوشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است که با جمله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، بر اهمیت، ضرورت و فراگیری این اصل مهم تأکید کردم.
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به استفاده تعداد معدودی از داوطلبان از روش‌های نامتعارف برای ورود به دانشگاه‌ها، از ورود مجلس برای مقابله با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ