همسر و دختر علی دایی که در حال سفر به دبی بودند، در کیش متوقف و به تهران بازگردانده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مونا سیربسکو، زمین‌شناس دانشگاه مرکزی میشیگان در سال ۲۰۱۸ و بعد از بررسی این شهاب سنگ گفته بود: «فوری متوجه شدم که این شی، یک چیز خاص است. این ارزشمندترین نمونه‌ای است که در زندگی‌ام چه از نظر مالی و چه از نظر علمی در اختیار دارم.»
میسون مونت پیراهن شماره هفت یونایتد را به تن خواهد کرد، پیراهنی که کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و اریک کانتونا می‌پوشیدند.
میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید ملاقات با اریک تن هاخ موجب شد تا پروژه یونایتد را بپذیرد.
مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین در صفحه توییترش برجام را «بهترین برنامه ممکن» برای رسیدگی به «نگرانی‌ها» درباره برنامه هسته‌ای ایران تلقی کرد.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
«قیمت منصفانه چه مفهومی دارد؟ به وجدان و اخلاق بستگی دارد یا قرار است بر اساس افزایش قیمت دیگر کالا‌ها در بازار تعیین شود؟ اگر قرار باشد قیمت خرید رهن، یا اجاره بهای مسکن بر اساس افزایش قیمت سایر کالا‌ها و خدمات منصفانه شود، اتفاقا تورم مسکن از همین حدی که هست بالاتر می‌رود. قیمت مسکن را با شیر و تخم مرغ هم اگر مقایسه کنیم، روند قیمت‌ها بسیار منصفانه است.»
شاهکار لئوناردو داوینچی که شاید بتوان عنوان مشهورترین نقاشی جهان را به آن داد،‌ حالا سوژه جدیدی برای نمایش توانایی‌های هوش مصنوعی شده است. منبع: خبرفوری
میسون مونت، هافبک چلسی، از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی لگن خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی به ترکیب چلسی برگردد.
بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
میلان در هفته بیست و سوم سری آ در یک بازی خارج از خانه به مصاف مونزا رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
مونا فرخ‌آذری همسر علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرام تولد شهریار فوتبال ایران را تبریک گفت.
مونا فرخ‌آذری همسر علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرام تولد شهریار فوتبال ایران را تبریک گفت.
تابلو مونا لیزا گران‌ترین اثر هنری داوینچی است، که ارزش ۸۰۰ میلیون دلار دارد و متعلق به دولت فرانسه است.
پس از اعلام حکم قاتل مونا حیدری، ابهاماتی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی دراین‌باره مطرح شد و با مقایسه این پرونده با پرونده‌های دیگر مدعی شدند باید برای قاتل، عنوان «محاربه» در نظر گرفته می‌شد.
معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است/ بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
مونا حمودی، بازیکن تیم فوتبال خاتون بم در جریان دیدار با شهرداری سیرجان گل زیبایی به ثمر رساند.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
مرد جوان در دادگاه گفت: من فکر می‌کردم مونا بعد از ازدواج و زندگی در تهران کمی رفتارش معتدل‌تر شود و از این همه سادگی دست بردارد چندبار به او گفتم وقتی با دوستانم بیرون می‌رویم یا به خانه ما می‌آیند با لهجه شهرستانی صحبت نکن، سؤالات کودکانه نپرس کمی اطلاعاتت را درباره مسائل بالا ببر تا اطرافیان تو را دست نیندازند، اما او قبول نمی‌کند.
قتل مونا حیدری یکی از همین قتل‌هایی بود که خیلی هم سروصدا کرد و خیلی هم جنجال به پا کرد. مسئله این است که درباره چنین خبر‌هایی فقط به خود قتل ناموسی پرداخته شده و خبر داغ می‌شود، اما به ابعاد دیگر واقعه پرداخته نمی‌شود. ضمن اینکه سرانجام این پرونده‌ها هم عموما منجر به رضایت خانواده مقتول می‌شود، چون همان تفکرات مردسالارانه و ناموس‌پرستی که قتل به خاطر آن رخ داده، در خانواده مقتول هم وجود دارد و حتی به قاتل حق می‌دهند که باید آن فرد را برای حفظ آبرو می‌کشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ