منصور قنبرزاده از برگزاری همزمان دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، در صورت تأیید نهادهای ذی ربط خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
علیرضا بیرانوند اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهند رفت.
قرمز پوشان مازندرانی در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در خانه میزبان پیکان هستند.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این دیدار هم مانند پرسپولیس و آلومینیوم اراک بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش ساماندهی شود.
درحالی موج گرمای هوا همچنان در سراسر جهان ادامه دارد بازار شایعات در مورد علت تعطیلی دو روزه کشور سرد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: گزارش کمیسیون درباره لایحه برنامه هفتم توسعه را تا آخر هفته جاری یا نهایتا اول هفته آینده نهایی می‌کنیم.
با توجه به تعویق مسابقات سازمان لیگ دیگر قادر نخواهد بود، هفته پنجم رقابت‌ها را برگزار کند.
تمام مسابقات تحت مدیریت سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به اعلام تعطیلی سراسر کشور لغو شد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان آخرید صید پرسپولیس از بازار پرتلاطم نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود که بیش از سه هفته از حضورش در تیم قهرمان ایران می‌گذرد.
به نظر می‌رسد در هفته پیش‌رو سرنوشت سعید عزت‌اللهی مشخص خواهد شد.
ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی در خیابان‌های تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.
دیدار پرسپولیس با تیم‌های تازه لیگ برتری شده در اواخر نیم فصل اول برگزار خواهد شد.
ترکیب تیم‌های پیکان و پرسپولیس برای دیدار عصر امروزشان در هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص و اعلام شد.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
بزرگ‌ترین برد هفته بیست‌وهفتم و شاید کل لیگ بیست‌ودوم را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر مقابل استقلال کسب کرد.
در یکی از مسابقات حساس هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، فولاد در دربی خوزستان با یک گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا حریف طلایی‌پوش یک گام دیگر به سمت سقوط نزدیک‌تر شود.
پس از پایان دیدار ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران، اخباری مبنی بر بازداشت مهدی عبدی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، توسط ماموران یگان ویژه تهران بزرگ منتشر شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و مهدی عبدی توسط پلیس بازداشت نشده است.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
تیم فوتبال اومانیا یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر قبرس با نتیجه ۲ بر یک در خانه کارمیوتیسا به پیروزی رسید.
تیم‌های راه‌یاب ملل، شهرداری گنبد، سایپا، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ