‏مهاجرانی: اخلاق و فتوت و ادبيات جايى در روابط سياسى و منافع مالى كشورها ندارد. هيچ تفاوتى هم بين شرق و غرب، آمريكا و اروپا و چين وروسيه نيست!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این لوتوس جوان از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند این موتور ابعاد بسیار جمع و جوری نیز دارد و در ردپای آ ام گ در توسعه آن دیده می‌شود. میزان خروجی پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر است.
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: کانون وکلا به صورت غیرقانونی آزمون برگزار می‌کند که این کار تفسیر به رأی است و جلوی قانون‌شکنان می‌ایستیم.
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حق ممنوعیت نماینده از نطق و در واقع تعلیق اصل ۸۴ قانون اساسی را از کجا آورده است؟ این نکته بسیار بدیهی بر رییس مجلس و هیات رییسه و مشاوران حقوقی مجلس مکتوم مانده است که بازداشتن نماینده از نطق خلاف نص صریح قانون اساسی است؟! از سویی مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد، نمی‌توانند بگویند تفسیر ما از اصل ۸۴ قانون اساسی، ممنوعیت از نطق نماینده است.
پژوهشگر تاریخ معاصر ایران گفت: چرا باید «آرزوها» را امری منفی بدانیم در حالیکه داشتن آرزو برای فرد و ملت موتور محرک است و هرچه آروزی ملت‌ها بلند باشد، تلاش و تحرک آنها بیشتر خواهد بود.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
تفسیر خاص ساشا استگمن از برخورد توپ با دست مدافع بوخوم شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی زنبورها تمام شود.
شکست بایرن مونیخ برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده که مشکلات گسترده این تیم در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری قرار بگیرد.
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
باید روش‌ها را اصلاح کنیم. برخی از اصلاح روش‌ها منوط به اصلاح قانون اساسی است. مانند نحوه تفسیر شورای نگهبان از قانون اساسی که با قانون نظارت استصوابی بر انتخابات، یکی از مهم‌ترین آسیب‌های سیاسی و اجتماعی در کشور ما و در انقلاب رقم خورده است.
مکان عکس قطعا خیابان انقلاب ‌(شاهرضا)‌ تقاطع خیابان وصال است و نمای پمپ‌بنزین هم گواه همین است. قاعدتا در جنوب خیابان باید قنادی فرانسه باشد که در تصویر نمی‌بینیم.
نشست علمی تخصصی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهاد خانواده برگزار می‌شود.
ریشه یابی اعتراضات را در گفتگو با علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری به شیوه برون رفت از وضعیت کنونی اشاره و تاکید می‌کند که یکی از دلایل وضعیت موجود نظارت استصوابی است.
عینیت یعنی اینکه به جای توسعه دایره نیروهای مدیریتی حکومت و تقویت حکمرانی موثر، این دایره که بسیار محدود بود، محدودتر هم می‌شود، تقریبا در اکثر نهادهای حکومتی می‌توان چنین وضعی را در حوزه وظایف آنان دید.
«متاسفانه برخی از دوستان بدون توجه به صراحت من در توییت اول، صرفا براساس جمله کنایه و مطایبه توییت دوم که کاملا روشن و قابل درک است، برداشت ناقصی از موضوع داشته‌اند که قابل احترام است.»
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
امیرعبداللهیان گفت: ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود، ما الان در چه نقطه ای قرار داریم در بحث مذاکرات، گفتگوها و تلاش هایی که برای لغو تحریم ها در حال انجام است.
رئیس جمهور قانون تفسیر ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری را برای اجرا به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور قانون تفسیر ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری را ابلاغ کرد.
وب سایت اماراتی تفسیر عجیبی از نخستین پیروزی مجیدی در لیگ امارات داشت.
رئیس جمهور قانون تفسیر موادی از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را برای اجرا ابلاغ کرد.
وزیر میراث فرهنگی از مدیران پایگاه‌های میراث فرهنگی خواست که جسارت به خرج داده و برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ