دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه روشنگری و پاسخگویی، از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواشناسی تا زمان فعالیت این سامانه به احتیاط و اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در عبور از اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه کرده است.
سازمان هواشناسی نسبت به اجتناب از تردد به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی، پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون‌شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌کند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه کرده است.
معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا نسبت به اولویت‌بندی در ثبت سفارش و درخواست ارز اهتمام جدی داشته باشند.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف به برگرداندن اراضی رفع تصرف شده به حالت اولیه هستند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند به خواست همگانی احترام گذاشته و به در عمل به این تکلیف قانونی پیشتاز باشند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
با مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات اموال غیرمنقول، انفال و اموال تملیکی که به‌ عنوان مالک، بهره‌بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند را در سامانه سادا ثبت و تکمیل نمایند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دستگاه‌های اجرایی را موظف کردند معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی قانونی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت کنند.
رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت این بازار در جهت اعمال حکمرانی مؤثر به شکل یکپارچه حمایت کنند.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت رفاه، از کسب ۲ رتبه برتر در بخش‌های «سلامت اداری» و «اثربخشی فرایندهای بازرسی» در بین دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: همان‌طور که همه آلایندگی‌ها را در جامعه رها می‌کنیم؛ همان‌طور هم دستگاه‌های اجرایی باید این وظیفه را احساس کنند که در کاهش آلایندگی صنایع وظیفه دارند.
یک نماینده مجلس با اشاره به نقش کلیدی دستگاه‌های اجرایی در رشد و توسعه شرکت‌های خلاق گفت: این نهادها باید در راستای حمایت از این شرکت‌ها نگاه خود را تغییر دهند و به اصطلاح پوست اندازی کنند.
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر آشتیانی تبریک گفت.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌کند.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب و خسارات، اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، لایروبی و پاک‌سازی نهرها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد، آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو و غیره جهت مقابله با بحران را توصیه می‌کند.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ