نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای دستگاه‌های اجرایی را موظف کردند معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی قانونی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته به دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام شده که ساعت کاری تمام کارکنان آن‌ها تا ۱۵ شهریور حداکثر ساعت ۱۳:۰۰ است و بقیه ساعت کار موظفی از طریق دورکاری جبران خواهد شد.
سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی اعلام کرد که ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان خود و سایر افراد شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و...) را حداکثر تا ساعت ۱۳ قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری (با تمهیدات لازم) جبران کنند.
معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا نسبت به اولویت‌بندی در ثبت سفارش و درخواست ارز اهتمام جدی داشته باشند.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف به برگرداندن اراضی رفع تصرف شده به حالت اولیه هستند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند به خواست همگانی احترام گذاشته و به در عمل به این تکلیف قانونی پیشتاز باشند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
با مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات اموال غیرمنقول، انفال و اموال تملیکی که به‌ عنوان مالک، بهره‌بردار، متولی و نماینده دولت در اختیار دارند را در سامانه سادا ثبت و تکمیل نمایند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای به دستگاه‌های اجرایی مجوز فروش املاک مازاد خود را دادند.
رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت این بازار در جهت اعمال حکمرانی مؤثر به شکل یکپارچه حمایت کنند.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:در مورد اجرای حساب واحد خزانه، حتماً باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند و بانک مرکزی موظف به مسدودسازی حساب‌های فرعی دانشگاه‌های علوم پزشکیِ است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که موظف به اجرای قانون هستند، حق تغییر یا دور زدن قانون را ندارند و باید عیناً مصوبات مجلس را اجرایی کنند.
رئیس جمهور گفت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای مصوبات سفرهای استانی را با جدیت دنبال کنند.
بر اساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، کارگروه مربوطه موظف شد ضمن رصد تصمیمات تورم‌زای دستگاه‌های اجرایی، از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش نرخ تورم شود، جلوگیری کند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بررسی موضوع افزایش غیر مجاز اجاره‌بها در تابستان، دستگاه‌های مسئول را موظف کرد به وظایف قانونی خود عمل کنند تا از افزایش اجاره‌بها در ماه‌های آینده جلوگیری شود.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بررسی موضوع افزایش غیر مجاز اجاره‌بها در تابستان، دستگاه‌های مسئول را موظف کرد به وظایف قانونی خود عمل کنند تا از افزایش اجاره‌بها در ماه‌های آینده جلوگیری شود.
دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه روشنگری و پاسخگویی، از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت معرفی شدند.
وی با بیان اینکه مردم عزیز هم پیش از روز اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند، ادامه داد: در تمام مرز‌ها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده؛ لذا از مردم می‌خواهیم از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم» است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ