به گفته انجمن آلزایمر انگلستان، نتایج ۱۱ مطالعه نشان داد که خطر ابتلاء به آلزایمر برای افراد میانسالی که به طور منظم ورزش می‌کردند تا ۴۵ درصد کاهش می‌یابد. همچنین از نظر علمی نشان داده شده است که افراد مسن از ورزش سود می‌برند که به بهبود حافظه و تفکر کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوست موز به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌های آ، ث، ک، ایی و فولات و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی برای از بین بردن جای زخم‌های آکنه مناسب است. این میوه خوشمزه پوست رامرطوب و سفت می‌کند و پتاسیم موجود در آن به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند.
پوست موز به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌های آ، ث، ک، ایی و فولات و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی برای از بین بردن جای زخم‌های آکنه مناسب است. این میوه خوشمزه پوست رامرطوب و سفت می‌کند و پتاسیم موجود در آن به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
کوکوی لوبیا چشم بلبلی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که با مواد ساده ای اماده می شود و بسیار طعم و عطری بینظیر دارد.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
شله ماهی یا آش ماهی یکی از آش‌های سنتی و اصیل بوشهر و لارستان فارس است که کمتر شناخته شده است، این آش خوشمزه و مقوی معمولا در روز‌های سرد بارانی تهیه می‌شود. اضافه شدن ماهی به این آش باعث شده که ارزش غذایی بالایی داشته باشد و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین و امگا ۳ لازم برای بدن را تامین کند.
خوردن آب کیوی خیلی مرسوم نیست ولی با استفاده از کیوی البته همراه با مواد غذایی دیگر یک نوشیدنی خوشمزه و سرشار از ویتامین C می‌توان درست کرد.
خوراک کدو سبز و سیب زمینی غذایی خوشمزه و به صرفه است که برای درست کردن آن به مواد غذایی زیادی احتیاج ندارید. “خوراک کدو سبز با سیب زمینی” غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که در زمان کوتاهی درست می‌شود.
امروز می‌توانید انواع سس را در طعم‌ها و رنگ‌های گوناگون داخل سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه کنید. اما تهیه سس در منزل نیر کار ساده‌ای است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.
امروز می‌خواهیم یک غذای خوشمزه و آسان را به‌شما معرفی کنیم که خیلی سریع آماده می‌شود و مواد اولیه آن هم معمولا در همه خانه‌ها پیدا می‌شود.
انتخاب نوشیدنی فوق‌العاده‌ای که با رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای محافظت از سلامت مغز مطابقت دارد، شامل یک اسموتی خوب است. دستور العمل‌های اسموتی آشنا شامل ترکیبی از میوه، شیر، یا ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای و پروتئین اضافه شده مانند آجیل، گاهی غلات کامل و حتی سبزیجات است.
بلغور پلو ترکیه غذایی ساده و مقوی است که از گندم کوبیده شده یا به اصطلاح بلغور که به زبان ترکی یارما گفته می‌شود تهیه می‌گردد به همین دلیل دارای خواص و مواد معدنی فراوان است. یارما پلو یا بلغور پلو ترکیه‌ای به تنهایی یا به همراه گوشت، مرغ، پنیر فتا یا ماست سرو می‌شود.
کوکو کلم برگ یکی از انواع کوکوهای سبزیجات است که کلم برگ از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و بسیار خوشمزه و مقوی است.
برنج لیمو ترش غذایی است که در این مطلب با روش پخت و مواد موجود در آن آشنا می شویم. ماده اصلی این غذا برنج است. بنابراین برای وعده ناهار مناسب می باشد.
سوپ کدو یکی از انواع سوپ‌های تهیه شده با سبزیجات است که کدو سبز از مواد اصلی تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود و به همین دلیل غذایی پرخاصیت و مقوی است.
جعفری پلو نوعی سبزی پلو است که جعفری یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی سرشار از ویتامین و مقوی است.
کوکو بادمجان نوعی از کوکوهای گیاهی است که بادمجان از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است، به همین دلیل غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
مواد غذایی فوق فرآوری شده می‌توانند ارزان، راحت و خوشمزه باشند، اما این مواد غذایی دارای یک وعده بزرگ از مواد اضافی پنهان هستند که می‌توانند اثرات مضر داشته باشند.
کافیست سری به مغازه‌های فست‌فود و اغذیه‌فروشی‌های نقاط مختلف شهر بزنیم تا دستمان بیاید که این نان پرملات و خوشمزه که قرن‌ها پیش به عنوان غذای فقرا ابداع شد و تا مدتی پیش جزو پرفروش‌ترین غذای فست‌فود‌ها بود، با رشد سرسام‌آور قیمت مواد غذایی، از سبد غذایی بسیاری از خانوار‌ها خارج شده است.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ