معاون حقوقی باشگاه استقلال از بازگشت عارف غلامی به تمرینات این تیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از برگزاری جلسه نهایی و توافق با مدیران باشگاه، ایمان سلیمی رسما به استقلال تهران پیوست.
با انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال، علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد.
پس از اخذ رای از اعضای مجمع ترکیب هیات رئیسه هیات فوتبال استان مشخص شد.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز جلسه مشترکی با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه بین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با مربیان آکادمی این باشگاه خبر داد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.
جلسه اعضای کمیته فنی صبح امروز در فدراسیون بوکس برگزار و پس از جمع‌بندی‌های صورت گرفته در نهایت 23 بوکسور جواز حضور در اردو را بدست آوردند.
پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کارگری تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
احسان اصولی از برگزاری دو مجمع فوق‌العاده برای قانونمندتر کردن فدراسیون خبر داد.
با وجود انتشار سوالات در فضای مجازی پس از آغاز امتحان؛ به دلیل اینکه بسیاری از دانش آموزان در جلسه امتحان، گوشی موبایل با خود به همراه برده بودند؛ شائبه تقلب در امتحانات ترمیم قوت گرفته است.
روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱، همزمان با برگزاری جلسه سنای امریکا برای شمارش آرای الکترال، تعدادی از هواداران دونالد ترامپ، پس از شرکت در سخنرانی او به سمت ساختمان کنگره حرکت کردند و تلاش کردند به صورت خشونت‌آمیز جلوی برگزاری جلسه را بگیرند. حوادث این روز از سوی بسیاری تلاش برای سرنگونی حکومت و جلوگیری از فرآیند قانونی انتخابات تلقی شد. یافته‌های کمیته ۶ ژانویه نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، شخصا در جریان وقایع این روز قرار داشته و عملا آن را مدیریت کرده است.
با دستور رئیس قوه قضائیه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از برگزاری نشستی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: نظر فراکسیون پس از رای گیری از اعضا و پیش از جلسه رای اعتماد اعلام می‌شود.
عارف غلامی مدافع استقلال پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی، در تمرین امروز شرکت کرد.
اولین برنامه کی‌روش پس از بازگشت به ایران، برگزاری جلسه با مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
دومین جلسه کمیته تخصصی بازتوانی پس از بحران سازمان مدیریت بحران شهر تهران با هدف بررسی بخشی از برنامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در حوزه بازتوانی پس از بلایا برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ