وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در اراضی سوریه را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای سازوکار دریافت روادید زیارت اربعین از سوی زوار برخی کشورها را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: چند روزه تا حداکثر چند هفته برای تبدیل یوان کره به یورو زمان می‌برد و پس از آن پول‌های بلوکه شده ایران به یک حساب در یکی از کشور‌های منطقه واریز می‌شود و، اما از مسیر این دارایی‌ها کالا‌های غیر تحریمی که نیاز داریم تهیه می‌کنیم.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز حادثه تروریستی شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف افغانستان در بیانیه ای این واقعه تلخ را گرامی داشت.
بعد از هشدارهای عربستان، کویت و آلمان به اتباع خود در لبنان، وزارت خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور خواست در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه خاک لبنان را ترک کنند.
وزارت خارجه لبنان از شکایت خود به سازمان ملل و شورای امنیت علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش لبنانی روستای الغجر خبر داد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالروز ربایش چهار دیپلمات کشورمان در لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این حادثه داری ابعاد مختلف حقوقی، سیاسی و انسانی است و در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره مورد اهتمام و پیگیری دستگاه سیاست خارجی بوده است.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای از آزادی ۱۰ تبعه این کشور که از ۲ ماه قبل در امارات بازداشت شده بودند، خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر به تشریح برنامه دوحه برای لبنان پرداخت و حل بحران این کشور را به دست گروه‌های سیاسی داخلی لبنان ممکن دانست.
وزارت خارجه قطر با انتشار بیانیه‌ای جنایات و حملات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و جنوب لبنان را به‌شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که قصد دارد شکواییه‌ای را علیه رژیم‌صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.
وزارت خارجه چین به درگیری‌ها در جنوب لبنان و نوار غزه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه مصر به دنبال برگزاری نشستی در قاهره به منظور گشایش در پرونده لبنان است.
وزارت خارجه لبنان از دیدار وزیر مشاور در امور خارجه قطر با مقامات لبنانی و محور این دیدارها خبر داد.
وزارت خارجه لبنان از بازپس گیری حق رای این کشور در سازمان ملل خبر داد.
وزارت خارجه لبنان به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن شهروندان لبنانی و سوری در سواحل طرطوس را تسلیت گفت.
در پی اعتصاب کارکنان بازوی اجرایی وزارت ارتباطات این کشور، خطوط ارتباطی در بخش‌های مختلفی از لبنان و ارتباط این کشور با خارج قطع شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: معادله مردم، ارتش و مقاومت، ضامن استقلال و اقتدار لبنان و حافظ این کشور از طمع ورزی رژیم صهیونیستی است.
وزارت امور خارجه لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هشدار درباره تداوم این گونه تجاوزات، اعلام کرد نزد شورای امنیت از تل آویو شکایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ