ابر آروان از صندوقچه دانلود (Bucket Download) به‌ عنوان نسل جدید هاست دانلود، با پهنای باند نامحدود و کیفیت و پایداری بالا رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
ابر آروان در راستای آسان کردن کار توسعه‌دهندگان،کارشناسان دواپس، مدیران سیستم و مهندسان زیرساخت برای توسعه‌ و مدیریت یکپارچه‌ سرویس‌های ابری مختلف از محصول جدید خود به‌نام Shell رونمایی کرد.
ظاهرا دامنه اصلی ابر آروان به آدرس arvancloud.com که تمامی خدمات آن بر روی این دامنه ارائه می‌شد، از دسترس خارج شده است.
ظاهرا دامنه اصلی ابر آروان به آدرس arvancloud.com که تمامی خدمات آن بر روی این دامنه ارائه می‌شد، از دسترس خارج شده است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ