قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا برگزار شد و تیم ایران در گروه A قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم میزبان شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در گروه A رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های قزاقستان، هند و کره‌جنوبی هم گروه شد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
ایران با همگروهی با تیم های بحرین، کویت، ژاپن، ازبکستان و قزاقستان در گروه مرگ مسابقات انتخابی هندبال المپیک پاریس قرار گرفت.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
تیم ملی بسکتبال قزاقستان نتیجه دیدار مقابل چین در انتخابی جام جهانی را واگذار کرد. این شکست خطر ناکامی قطعی ایران برای صعود را کمرنگ کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای ایران و قزاقستان خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران در زمینه خدمات مکانیزاسیون و خدمات فنی و مهندسی عملکرد خوبی داشته و می‌توانیم همکاری خوبی در این خصوص داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
معاون توسعه تجارت قزاقستان ضمن اشاره به بازخورد مثبت مصرف کنندگان قزاق نسبت به کالاهای ایرانی، گفت: یکی از اهداف دولت قزاقستان استفاده از ظرفیت ترانزیتی ایران است.
تیم ملی واترپلو ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر قزاقستان به پیروزی رسید.
واترپلو ایران در سومین و حساس‌ترین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 به مصاف قزاقستان رفت و برای نخستین بار در تاریخ این تیم را شکست داد.
رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی» را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
معاون نخست‌وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان ایران را مسیری مطمئن برای صادرات کالاهای قزاقستان دانست و اعلام کرد:حجم تبادلات تجاری ایران و قزاقستان به سه میلیارد دلار می‌رسد.
وزیر جهاد کشاورزی ایران و معاون نخست‌ وزیر و وزیر تجارت قزاقستان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کشاورزی، تجارت، صنایع ، لجستیک و ترابری و تبادل فناوری بین دو کشور را امضا کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌ به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی‌ به وزیر امور خارجه و معاون نخست ‏وزیر قزاقستان، سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس‌جمهوری گفت: گرچه از حدود ۱۰ سال پیش روند سوآپ نفت بین ایران و قزاقستان آغاز شده بود، اما در ادامه به‌دلیل مشکلاتی متوقف شد و اکنون در سفر به این کشور توافق در این باره به دست آمد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی 2022 آذربايجان با تیم های ترکیه و قزاقستان همگروه شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با ظرفیت‌های موجود دو کشور ایران و قزاقستان سطح مبادلات تجاری تهران و آستانه می‌تواند به سرعت به سه میلیارد دلار برسد.
در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با 185 امتیاز به عنوان نخست دست یافت و تیم های قزاقستان با 165 و ازبکستان با 108 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ