در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با 185 امتیاز به عنوان نخست دست یافت و تیم های قزاقستان با 165 و ازبکستان با 108 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳طلا و یک نقره برای فرنگی‌کاران جوان ایران در قهرمانی جهان
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در آسیا ۸مداله شد
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی قزاقستان شده است، نخستین تمرین خود را در شهر آستانه این کشور برگزار کرد.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی ناشنوایان در قرقیزستان، فرنگی‌کاران ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز و جایگاه سومی به کار خود در قهرمانی آسیا پایان دادند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از امروز در اسپانیا آغاز می شود که طبق برنامه، ملی‌پوشان پنج وزن نخست کشورمان به روی تشک خواهند رفت.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
دور مقدماتی نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با معرفی فینالیست‌های چهار وزن نخست به پایان رسید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب هشت مدال رنگارنگ قهرمان جهان شد.
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی و درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان تبریک گفت.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ