مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) اعلام کرد: این شرکت با چشم‌انداز پیشتازی در طراحی و توسعه قوای محرکه پایدار، توجه به کاهش مصرف و آلایندگی پیشرانه‌های خودرو را در دستور کار خود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پینینفارینا پورا ویژن مجموعه‌ای از عناصر کلاسیک و جزئیات بدیع را به شکلی هنرمندانه ارائه می‌دهد. زمانی که به درپوش موتور خمیده و گلگیر‌های حجیم آن نگاه می‌کنیم، ناگهان چهره‌ای از سیسیتالیا ۱۹۴۷ را در ذهن مخاطب بیدار می‌کند، همان خودرویی که به عنوان اولین وسیله نقلیه به موزه هنر مدرن نیویورک راه یافت.
اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
صادرات خودرو جی 4 کرمان موتور به عراق برای اولین بار در کشور انجام شد.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
اولین مرحله مسابقات موتور کراس بانوان
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.
یک سیستم پیشرفته برای اولین بار می‌تواند با گوش کردن به صدای بخش‌های مختلف موتور خودرو اشکالات آن را شناسایی کند تا برای رفع نقص اقدام شود.
میتسوکا اولین بار در سال ۱۹۹۳ از Viewt رونمایی کرد که از آن زمان تا کنون در کلاس سدان ۴ درب همچنان سفارش تولیدش را می‌پذیرد. از سال ۲۰۱۵ تولید مدل هاچ بک ۵ درب را نیز به مجموعه Viewt اضافه کرده است.
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
فراری قرار است اولین مدل الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند. استفاده از موتور الکتریکی باعث می‌شود خودرو تقریبا بی‌‌‌صدا باشد. اطلاعاتی که از اختراع جدید منتشر شده است، نشان می‌دهد که فراری قصد دارد بین دو چرخ عقب بلندگو بگذارد تا صدای مشهور موتورش را پخش کند.
در شنبه افتخار و امید ۵۰۰ دستگاه موتور برقی تازه به ناوگان موتوری پست تحویل داده شد.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می‌رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می‌شود، قرار است برای اولین بار بر روی دناپلاس توربو جدید که امکانات ایمنی و رفاهی بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارد نصب شود.
فضاپیمای ۲۴ در روز پنجشنبه (۱۵ دسامبر) یکی از شش موتور خود را برای حدود هفت ثانیه روشن کرد. اسپیس‌ایکس به انجام آماده‌سازی‌های لازم برای اولین پرواز آزمایشی مداری موشک استارشیپ مریخ ادامه می‌دهد.
جنرال موتورز اولین کارخانه بزرگ خودروهای برقی را در کانادا راه‌اندازی کرد.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
پنچ شنبه ۲۸ مهر ، اولین مینی ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
مدیر پروژه هواپیمای ۷۲ نفره گفت: این هواپیما با موتور جت توربوفن به عنوان اولین محصول شبکه فناوری میتواند به مرحله بهره برداری برسد.
زوج تهاجمی خطرناک تراکتور در نیمه اول بازی امروز نتوانست خطری جدی روی دروازه نفت ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ