مدیر پروژه هواپیمای ۷۲ نفره گفت: این هواپیما با موتور جت توربوفن به عنوان اولین محصول شبکه فناوری میتواند به مرحله بهره برداری برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با بهره‌برداری تجهیزات جدید ایستگاه بازرگان، امکان مناقشه‌های فنی و مالی حوزه صادرات گاز بین ایران و ترکیه به حداقل می‌رسد.
وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک، به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: با بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط ۶ امکان دسترسی راحت مسافران این خط به سایر خطوط در ۵ ایستگاه تقاطعی شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر با خط یک، ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خط ۲، ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) با خط ۳، ایستگاه میدان شهدا با خط ۴ و ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس با خط ۷ فراهم شد.
فناوری بلاک‌چین امکان به اشتراک‌گذاری امن و کارآمد داده‌ها بین سازمان‌ها و اشخاص را فراهم می‌کند. از این طریق می‌توان بر چالش‌های مخازن داده غلبه کرده و همکاری در جهت توسعه و بهره‌برداری مدل‌های هوش مصنوعی را برای تحلیل و پالایش ارتقا بخشید. این امر منجر به تصمیم‌گیری بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر در مورد شبکه‌های بلاک‌چین توانمند‌شده با مدل‌های هوش مصنوعی می‌شود.
کارشناس حقوق محیط‌زیست گفت: اگر روزی فرضا سفیدرود فروخته شد، امکان دفاع از آن چگونه فراهم است؟ ما در یک موقعیت بر مدار حقوق زندگی نمی‌کنیم و من به اجرای این لایحه و واگذاری سند مالکیت به وزارت نیرو خیلی خوش‌بین نیستم. چه تضمینی وجود دارد که این عرصه‌ها مورد بهره‌برداری شخصی قرار نگیرد، زمانی که موجودیت قانونی وجود ندارد؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌بافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره‌برداری ۱۱ بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می‌گذارد.
سامانه بیسیم هوشمند همراه اول با نام تجاری «آواک» رسما به بهره‌برداری رسید تا امکان برقراری ارتباطات امن، سریع و باکیفیت را در اختیار کسب‌وکارها و سازمان‌ها قرار دهد.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به وضعیت پروژه های در اختیار این شرکت در مورد رقم مورد نیاز برای بهره برداری از آنها و مدت زمان لازم توضیح داد.
براساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲، صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی فرهنگی به صندوق توسعه گردشگری تغییر نام می‌یابد.
وزیر نیرو گفت: پیش بینی شده سامانه تأمین حقابه دریاچه ارومیه در بهمن ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که اجرای این پروژه ظرفیت انتقال ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب به دریاچه را فراهم می‌کند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی پاکدشت از انتشار آگهی مزایده کاخ ناصرالدین میرزا از طرف صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منتشر شد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
مدیر مرکز همکاری‌های فناورانه دانش‌بنیان ایران‌خودرو از ایجاد امکان بهره‌برداری از نتایج همکاری‌های فناورانه ایران خودرو با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط سایر خودروسازان خبر داد.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری را برای آن پدید آورده‌است. با این همه، در طول چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
رئیس‌جمهور گفت: تداوم حیات و اثربخشی آثار فرهنگی و تاریخی در گرو بهره‌برداری صحیح و شایسته از این آثار و امکان بازدید و استفاده مردم از آن‌ها است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
روابط عمومی سازمان فضایی ایران گفت: ماهواره خیام، ماهواره سنجش از دور و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. تمامی فرامین مربوط به کنترل و بهره‌برداری از آن از روز اول و بلافاصله پس از پرتاب توسط کارشناسان ایرانی مستقر در پایگاه‌های فضایی متعلق به وزارت ارتباطات در خاک ایران انجام و صادر خواهد شد.
خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم بهمن موتور روز چهارشنبه 18خرداد در بورس کالا معامله می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ