نان پنیری با سبزی یکی از انواع نان‌های حجیم و شکم‌پر است که می‌توانید آن را با روشی آسان و به‌راحتی در منزل تهیه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
امروز قصد داریم طرز تهیه کیک بیسکویتی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که کیکی خوشمزه است و خیلی سریع و آسان هم آماده خواهد شد.
واویشکا یک نوع خوراک گیلانی است که می‌توانید با نان یا پلو سرو کنید و مخصوص خانم‌هایی است که حوصله وقت گذاشتن زیاد برای پختن غذا را ندارند و یا با آشپزی غریبه هستند!
نان گریسینی (به انگلیسی: Grissini Breadsticks) نان ترد و بیسکویتی ایتالیایی است که به حالت میله‌ای درست شده و همراه با سوپ سرو می‌شود.
تانتونی مرغ را می‌توانید با گوشت تکه‌ای یا مرغ یا گوشت چرخ کرده به صورت ساده یا ترکیبی تهیه کنید و برای سرو نیز می‌توانید از نان باگت یا نان لواش خانگی نیز استفاده کنید که در رسپی اصلی در خانه نان‌های گرد تازه پخته می‌شود و مواد در بین نان قرار می‌دهند و لقمه می‌کنند.
فاهیتا نوعی خوراک خوشمزه و محبوب مکزیکی است که شهرت بین‌المللی دارد و معمولا همراه با نان پیتا یا به صورت ساندویچ گریل شده سرو می‌شود.
شما می‌توانید از قالب‌های سیلیکونی استفاده کنید و حلوا را بعد از قالب زدن روی نان بستنی قرار دهید و یا می‌توانید داخل کپسول یا سینی نیز قرار دهید و روی آن کمی پودر پسته یا گل محمدی بریزید. امروز در پارسی دی طرز تهیه حلوا مجلسی قالبی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.
پنینی یکی از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب مواد‌های مختلف مانند گوشت و مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان تست یا نان باگت می‌توانید تهیه کنید و برای شام یا نهار یا مهمانی‌ها و تولد‌ها این پنینی خوشمزه را آماده کنید.
املت پیتزایی یک روش بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه املت است.
املت پیتزایی نوعی املت خوشمزه و مقوی است که از ترکیب نان تست با گوجه فرنگی، تخم مرغ، پنیر پیتزا و سبزیجات معطر تهیه می‌شود.
نان خاچاپوری نوعی نان شکم پر با پنیر است که اصالت آن به کشور گرجستان باز می‌گردد و یکی از غذاهای محبوب و سنتی این کشور است.
تست مرغ و قارچ یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که از ترکیب نان تست با پنیر پیتزا، مرغ و قارچ تهیه می‌شود.
نان شکم پر یکی از انواع نان‌های خوشمزه پیتزایی است که داخل آن با موادی مانند سیب زمینی و پنیر پیتزا پر می‌شود و بسیار خوشمزه است.
املت با نان باگت یکی از روش‌های تهیه املت خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید.
پبتزا با نان تست یکی از انواع خوشمزه پیتزاست که برای تهیه آن به جای خمیر پیتزا از نان تست استفاده می‌شود و به همین دلیل بسیار برشته و خوشمزه است.
حلوا رولی نوعی حلوای سنتی است که لای نان مخصوص میکادو پیچیده و رول می‌شود. این حلوا ظاهر بسیار زیبایی دارد که برای پذیرایی در مجالس مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ