شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
سالاد مکزیکی علاقه‌مندان به غذا‌های بین المللی را به خود جذب می‌کند. وقتی بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده به خانه می‌آیید، این انتخاب برای یک شام عجله‌ای عالیست!
چیکن کوردن بلو به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه شناخته شده است و در روز‌های خاصی مانند مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها یا یک وعده ناهار یا شام محبوب است.
پلو‌ها یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده هستند که می‌توانید با گوشت یا مرغ تهیه کنید و شما می‌توانید این بار قرار است با سویا می‌توانید این پلو را تهیه کنید.
یکی از پرطرفدار‌ترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی بلوبری است که با ظاهری کوچک دارای خواص بی نظیری است. بلوبری می‌تواند پوست‌های خشک را نرم کند و عملکرد مغز را ببرد، ضمن این که در پیشگیری از سرطان نیز نقش موثری دارد. برخی تحقیقات حاکی از این هستند که بلوبری می‌تواند چربی‌های شکمی را نیز کاهش دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه مافین بلوبری را آموزش دهیم.
این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
پنینی یکی از ساندویچ‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب مواد‌های مختلف مانند گوشت و مرغ تهیه می‌شود و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را با نان تست یا نان باگت می‌توانید تهیه کنید و برای شام یا نهار یا مهمانی‌ها و تولد‌ها این پنینی خوشمزه را آماده کنید.
کوکو کلم برگ یکی از انواع کوکوهای سبزیجات است که کلم برگ از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و بسیار خوشمزه و مقوی است.
این شامی خوشمزه با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود؛ در برخی شهر‌ها با لپه پخته و در برخی شهر‌ها نیز با ترکیب نخود و لپه درست می‌شود.
سبزی پلو با ماهی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی و غذایی خوشمزه برای ناهار مهمانی یا مناسبت‌هایی مثل شام شب سال تحویل عید نوروز است.
رشته پلو یکی از غذای سنتی و لذیذ ایرانیان است که معمولا در ایام عید نوروز تهیه می شود. رشته پلو را با گوشت گوسفندی یا مرغ می توانید تهیه کنید.
قدیمی‌ها اعتقاد داشتند که رشته نمادی از زندگی است و خوردن این غذا در همان ابتدای سال جدید باعث می‌شود تا سر رشته کار‌ها دستشان آمده و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.
کوکوی تره یک غذای نونی سبک برای ناهار یا شام است که در بین گیاهخواران محبوبیت زیادی دارد.
تست مرغ و قارچ یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که از ترکیب نان تست با پنیر پیتزا، مرغ و قارچ تهیه می‌شود.
خوراک عدسی یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه سرو می‌شود و بسیار مقوی است.
انار پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با دانه انار، مرغ یا گوشت، کشمش، گردو و... تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
شامی رودباری یکی از انواع غذاهای محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است که از ترکیب گوشت با موادی مانند پیاز، روغن زیتون و سبزی‌‍‌های معطر تهیه می‌شود.
کتلت گوشت و بادمجان یکی از انواع کتلت‌های خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب گوشت با بادمجان کبابی استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ