پبتزا با نان تست یکی از انواع خوشمزه پیتزاست که برای تهیه آن به جای خمیر پیتزا از نان تست استفاده می‌شود و به همین دلیل بسیار برشته و خوشمزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
شامی کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
همیشه این‌طور نیست که با استفاده از شکل و قیافه غذا فرزندتان را برای خوردن به شوق و هیجان بیاورید.
شما می‌توانید به دلخواه ار کالباس یا سیب زمینی استفاده کنید و این پیتزای خوشمزه را بدون نیاز به فر در خانه تهیه کنید.
فاهیتا نوعی خوراک خوشمزه و محبوب مکزیکی است که شهرت بین‌المللی دارد و معمولا همراه با نان پیتا یا به صورت ساندویچ گریل شده سرو می‌شود.
مینی پیتزا تابه‌ای همان طور که از نام این غذا پیداست در تابه دو طرفه تهیه می‌شود و بافت بسیار نرمی دارد. در تهیه خمیر این مینی پیتزا از خمیرمایه فوری استفاده می‌شود که دیگر نیازی به عمل آمدن ندارد و خیلی راحت‌تر می‌توانید تهیه کنید.
گراتن بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و امروزی است که از ترکیب بادمجان با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا تهیه می‌شود. در این مطلب طرز تهیه گراتن بادمجان همراه با نکات مهم برای تهیه این غذای خوشمزه را می‌خوانید.
گراتن مرغ و سیب زمینی یکی از انواع غذاهای مدرن و مجلسی است که از ترکیب سیب زمینی با مرغ، قارچ، پنیر پیتزا و سس بشامل تهیه می‌شود.
املت پیتزایی نوعی املت خوشمزه و مقوی است که از ترکیب نان تست با گوجه فرنگی، تخم مرغ، پنیر پیتزا و سبزیجات معطر تهیه می‌شود.
تست مرغ و قارچ یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که از ترکیب نان تست با پنیر پیتزا، مرغ و قارچ تهیه می‌شود.
پیتزا گوشت و قارچ بدون فر یکی از پیتزا‌های بسیار خوشمزه و ساده و سریع است که بدون نیاز به فر و خمیرمایه تهیه می‌شود.
نان شکم پر یکی از انواع نان‌های خوشمزه پیتزایی است که داخل آن با موادی مانند سیب زمینی و پنیر پیتزا پر می‌شود و بسیار خوشمزه است.
املت با نان باگت یکی از روش‌های تهیه املت خوشمزه می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید.
خوراک قارچ خامه‌ای یا سس قارچ یک غذای فوری و خوشمزه است که از ترکیب قارچ با شیر، خامه، پنیر پیتزا و ادویه‌جات تهیه می‌شود.
پیتزا ماهی‌تابه‌ای نوعی از پخت پیتزاست که تهیه آن نیازی به استفاده از فر ندارد و با صرف زمان کمی می‌توان این پیتزای خوشمزه را در منزل تهیه کرد.
پیتزا پستو یکی از انواع پیتزاهای گیاهی است که برای تهیه آن از ترکیب خمیر پیتزا با سس پستو استفاده می‌شود و طعم بسیار متفاوتی دارد.
کیک پیتزا یکی از روش‌های پخت پیتزاست که شبیه کیک است و طعم بسیار دلچسبی دارد. در این روش مواد با خمیر مخلوط و در فر پخته می‌شود.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ