مادی کامارا، هافبک رم، جدیدترین قربانی سارقان ایتالیایی لقب گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی در میان موج گرمای تابستانی به پایین ترین سطح خود رسیده است .
موج جهانی افزایش قیمت بنزین
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
اگر می‌توانید از پنجره‌ها، در‌ها و راهرو‌ها دور شوید. در فضا‌های تنگ سرعت هوا بالاتر خواهد بود؛ چرا که موج از طریق دیوار‌ها منعکس شده و در گوشه‌ها برگشت می‌خورد. نویسنده این مقاله گفته: «در بدترین حالت، این می‌تواند نیرویی معادل ۱۸ برابر وزن انسان ایجاد کند.»
موج جدید تظاهرات علیه رئیس جمهور موقت کشور پرو، با درگیری معترضان و نیروهای پلیس و درخواست استعفای رئیس جمهور این کشور آغاز شد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
موج واکنش ها به هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای عربی و اسلامی و همچنین گسترش دایره غارت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.
تعداد بیماران ام‌اس در همه‌جای ایران درحال افزایش است و اصفهان از این قاعده مستثنی نیست؛ افزایشی که دلیل آن معلوم نیست؛ همین هم شده که تعدادی خشکی زاینده‌رود و گاوخونی، همچنین استفاده اصفهانی‌ها از برنج لنجان را مقصر آمار بالای مبتلایان در اصفهان بدانند؛ درحالی‌که مسعود اعتمادی‌فر، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ بیماری ام‌اس و عضو هیئت‌مدیره انجمن ام‌اس این‌ها را شایعه می‌داند و معتقد است که هیچ فکتی دراین‌باره وجود ندارد.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
محکومیت اقدام «سلوان مومیکا» تندروی سوئدی در زمینه آتش زدن قرآن در استکهلم از سوی کشورهای اسلامی، عربی و غیرعربی ادامه دارد.
کاهش قیمت‌ها در بازارهای ارز و خودرو در اولین گام باعث افت قیمت‌های پیشنهادی در مناطق شمالی پایتخت شده و انتظار می‌رود این موج به سایر مناطق تهران برسد.
ورود مسافر از چین به ایران بعد از آرام گرفتن موج جهانی کرونا، سرعت گرفته است.
بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در ساعات آینده تا ۹ متر بر ثانیه و همچنین بیشینه ارتفاع موج دریای مازندران هم در عصر امروز یکشنبه تا ۲.۲ متر برآورد می‌شود.
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.
بهرام صلواتی می‌گوید: «بین سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۰ افزایش ۳۰ درصدی را در مهاجران شاهد بودیم، اما بعد از حوادث ۱۴۰۱ این روند تشدید شده و از تراز ۱۰۰هزار مهاجر در سال به سرعت عبور خواهیم کرد. این رشد و موج فرار مغز‌ها را می‌توان از ۶ تا ۹ ماه و نهایت یک سال دید. این اتفاق در فاصله سال‌های ۸۹-۸۸ نیز رخ داد، اما اتفاقی که در حال وقوع است و موجی که با آن مواجهیم، نسبت به آن سال بالاتر خواهد بود.»
موج انفجاری که در اثر انفجار هسته‌ای ایجاد می‌شود، سرعت بسیار زیادی دارد و افراد را به هوا پرتاب می‌کند و صدمات فاجعه‌باری ایجاد می‌کند. به همین دلیل، تنها مکان امن واقعی برای قرار گرفتن در حین انفجار هسته‌ای، تا حد امکان دور بودن از محل انفجار است که یک امید واهی است، زیرا کسی از قبل نمی‌داند دقیقا در چه مکانی یک انفجار هسته‌ای رخ خواهد داد و زمانی که آژیر‌های خطر به صدا در می‌آیند، دیگر خیلی دیر شده است.
زیرسویه‌های جدید اُمیکرون که با نام‌های ۱ BQ و XBB شناخته می‌شوند، زودتراز آنچه انتظارش را داشتیم، وارد ایران شده و تاکنون سه مورد از آن در ایران شناسایی شده است. احتمال داده می‌شود تعداد مبتلایان بیشتر از این است. با شناسایی موارد تازه، می‌توان گفت در آستانه ورود به موج هشتم کرونا هستیم. سرعت انتقال این سویه بالاتر است؛ اما به سختی سویه‌های قبلی نیست. برخی متخصصان می‌گویند ممکن است در این سویه شاهد جهش‌های خطرناکی باشیم.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید و همچنین وقوع مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی در استان، هشدارهای زرد و نارنجی را صادر کرد.
محققان چینی ادعا می کنند نخستین موتور موج انفجاری مافوق صوت را ابداع کرده اند که با سوخت معمولی جت پرواز می کند و می تواند سرعت یک هواپیما را به ۹ ماخ یا ۹ برابر سرعت صوت رساند.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
با مرگ ملکه الیزابت دوم و تکیه «چارلز سوم» بر کرسی پادشاهی بریتانیا، موج  ضداستعماری و جدایی خواهی که پیشتر در بین «اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع» به راه افتاده بود، سرعت بیشتری خواهد گرفت.
سه هفته از شروع لالیگا گذشته و از خانه دو بازیکن سرقت شده است. این اولین بار نیست که فوتبالیست ها در اسپانیا مورد حمله سارقان قرار می گیرند.
ساخته ژان لوک گدار بر اساس رمان ثروت احمق‌ها از دولورس هیچنز محصول سال ۱۹۶۴ اثری مهم در موج نوی فرانسه محسوب می‌شود؛ روایتی از یک سرقت با فرمی متفاوت که تعاریف مرسوم از پرداخت سینمایی را دستخوش تغییر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ