اپل در آیفون ۱۴ و به ویژه مدل‌های پرچمدار آن، تغییراتی را در پیش گرفته است که در خط تولید آیفون، اولین تجربه‌ها محسوب می‌شود، اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این تغییرات در اصل ویژگی‌هایی است که از اندروید کپی برداری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توافق آزمایشی برای آزادی پنج آمریکایی در ایران در ازای دسترسی به دارایی‌های ۶ میلیارد دلاری و آزادی افراد زندانی در ایالات متحده می‌تواند در هفته‌های پیش از تکمیل به دلیل تنش‌های مداوم و فزاینده موانع بزرگی را ایجاد کند یا به طور کلی از بین برود.
ماه عسل تیم‌های لیگ‌برتر فوتسال روز پنج شنبه به هفته دوم خود خواهد رسید.
شانگهای پورت در حساسترین بازی این هفته سوپرلیگ چین، حریف همشهری را با پنج گل شکست داد.
همه چیز در آلمان به روال عادی‌اش برمی‌گردد.
اگر پنج علامت یا بیشتر دارید که بیشتر از دو هفته ادامه‌دار شده احتمالاً افسردگی پس از زایمان دارید. نشانه‌های عینی یک عارضه (signs) یعنی چیز‌هایی که شخص دیگری غیر از خود شما هم بتواند آن‌ها را ببیند و متوجه شوید یا درموردتان بداند، مثلاً سرفه یا راش پوستی. اما سرنخ‌ها یا علائمی که خود بیمار با زبان عامیانه خودش در وصف حالش بیان می‌کند Symptom هستند و دیگران نمی‌توانند آن‌ها را ببینند،
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
رهبر انقلاب در دیدار معلمان گفتند: چرا در آموزش و پرورش بی‌ثباتی در مدیریت وجود دارد؟ ده سال اخیر، پنج وزیر و چهار سرپرست سر کار آمدند؛ این چیز عجیبی است...
شرکت خودروسازی بی وای دی، غول خودروهای برقی چینی با تثبیت رهبری خود در بازار داخلی، سود سه ماهه اول خود را پنج برابر افزایش داد.
عملکرد آلومینیوم اراک در پنج هفته گذشته چیزی جز بی انگیزگی این تیم در رسیدن به بالای جدول معنی نمی شود.
مقررات جدید فعلی، پنج سال پیش و زمانی که یک دانشمند چینی اعلام کرد اولین نوزادان اصلاح شده ژنتیکی را خلق کرده است، پس از اعتراضات دیگر دانشمندان به روز شد.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
دو فضانورد چینی روز پنج شنبه یک پیاده روی فضایی ۷ ساعته انجام دادند که در حقیقت نخستین راهپیمایی فضایی در ماموریت «شنژو ۱۵» به حساب  می آید.
سرکنسولگری چین در سانفرانسیسکو اعلام کرد که در میان قربانیان تیراندازی جمعی اخیر در کالیفرنیا، پنج شهروند چینی حضور داشتند.
بیشترین شکستگی‌های مربوط به پوکی استخوان، در ناحیه لگن، ستون مهره‌ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می‌دهد. در دنیا در افراد بالای ۵۰ سال، از هر سه زن یک نفر و از هر پنج مرد یک نفر به این بیماری مبتلا هستند.
در اینجا پنج دلیل برای انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی وجود دارد.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
«کریستوف آندره»و «فرانسوا للورد» روانپزشکان فرانسوی توصیه‌هایی را برای مدیریت موثر شخصیت‌های پیچیده دارند. افراد افسرده تمایل دارند بدبینی خود را به اطرافیان‌شان تسری دهند و افراد پارانوئید از هر چیز پیش پا افتاده‌ای رنجیده خاطر می‌شوند. با این وجود، چه زمانی می‌توانیم آنان را به عنوان "مشکل" برچسب گذاری کنیم؟
کارشناسان محیط زیست به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل اصلی انقراض ببر مازندران ظل‌السلطان پسر ناصرالدین قاجار است و ماجرا چنین است: کل جمعیت ببر در آن زمان بیش از چیزی حدود چهار یا پنج برابر این رقم نبوده و لذا همین یک شکار عظیم ضربه سهمناکی در کاهش تعداد ببر بوده است. به بیان دیگر ظل‌السلطان حداقل ۲۰ درصد کل ببر‌های ایران را کشته است و به این ترتیب جمعیت این گونه را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
کارشناس فوتبال گفت: آن چیزی که از ۳ هفته ابتدایی لیگ می‌توان برداشت کرد این است که ۴ تیم به شکلی جدی تر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
محققان چینی با بررسی داده‌های ۱۴۲ مطالعه مختلف دریافتند کسانی که به سویه آلفا آلوده شده بودند به طور میانگین پنج روز دوره کمون داشتند و زمانی که سویه امیکرون وارد شد، دوره کمون به طور متوسط به کمتر از ۳.۵ روز کاهش یافت.
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی پیش روی این تیم با فولاد گفت: همه چیز پس از پنج بازی مشخص می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ