اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
جواد نکونام برای اولین بار از کنار زمین استقلال را هدایت کرد تا یک شروع جالب روی نیمکت تیمش داشته باشد.
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
تصویری جالب از دست دادن حداد عادل و خاتمی در مراسم سالگرد فوت مرحوم دعایی منتشر شده است.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و ریکاردو آلوز هافبک تاثیر گذار تراکتور در جریان بازی دو تیم برخورد گرم و صمیمی با هم داشتند.
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او با رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.
پاکو خمس و یحیی گل‌محمدی در ابتدای بازی برخوردی نسبتا گرم بایکدیگر داشتند.
علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی با ملوان، برخورد گرمی با پژمان نوری و مازیار زارع داشت.
برخورد گرم سیدحسین حسینی با هواداران استقلال یکی از اتفاقات جالب تمرین امروز بود.
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
بازیکنان استقلال با هم تیمی‌های سابق خود در سپاهان قبل از شروع این دیدار برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشتند.
مربیان رئال مادرید و بارسلونا یک روز قبل از فینال سوپرجام اسپانیا با یکدیگر روبرو شدند و برخوردشان بسیار گرم و دوستانه بود.
وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچ‌کس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیروهای امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از ۶۷ نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده‌اند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در زمان گرم کردن تیم داور با متئو لاهوز داور اسپانیایی مسابقه برخورد گرمی داشت.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
گرم شدن سیاره زمین، جنگ و تورم: به نظر می‌رسد جهان در حال حاضر در وضعیت بحرانی دائمی قرار دارد. «نوریل روبینی» اقتصاددان برجسته ۱۰ تهدید بزرگ را که با آن مواجه هستیم و نحوه برخورد با آن تهدیدات را مورد ارزیابی قرار داده است.
برخورد گرم مهاجم پیکان با سرمربی و هم‌بازیان سابق خود در فولاد صحنه جالبی قبل از شروع این دیدار رقم زد.
ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.
در جلسه روز گذشته مربیان تیم های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود. همچنین به نظر می رسید که ژاوی در گفت و گو با کارلتو، از قهرمانی بارسا در فصل جاری مطمئن است.
تصویری جالب از برخورد گرم سردار با کی‌روش هنگام اضافه شدن به اردوی تیم ملی
در حاشیه این نشست ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو سرمربیان پرتغالی سپاهان و استقلال برخورد گرمی با هم داشتند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ