هلال احمر در حال حاضر با ۸ شرکت دانش بنیان برای تولید تجهیزات توانبخشی کارآمد قرارداد دارد که طی آن بالغ‌بر ۴۰ درصد نیازهای خود را با حمایت مالی از این شرکت‌ها پوشش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
رئیس سازمان داوطلبان از برپایی ایستگاه‌های مرهم زائر در هیأت مکتب الزهرا و ریحانه النبی (س) با همکاری داوطلبان تهران همزمان با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی ارائه خدمات گفت: هلال احمر با بهره گیری از دانش روز و در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، خدمت رسانی به شهروندان را دانش‌محور کرده است.
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان با فدراسیون‌ هاکی کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با ۲۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه داریم، گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در تولید داروهای گیاهی و سایر اقلام زیستی و امدادی عملکرد عالی داشته‌ایم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بومی‌سازی ابزار و دستگاه‌های حوزه امداد و نجات و همچنین درمان و توانبخشی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های هلال احمر در ۲ سال گذشته بوده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
معاون امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: آگاهی‌رسانی خطرات مین و مواد منفجره با همکاری هلال احمر به بیش از دو میلیون نفر از جمعیت متأثر از این آلودگی‌ها صورت گرفته است.
معاون، آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از برنامه ریزی هلال‌احمر برای تاسیس مدرسه کار و دانش امداد و نجات با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در تلاش هستیم در ۱۰۰ سالگی جمعیت هلال احمر ۱۰۰ هزار اصله درخت با مشارکت و همکاری جوانان هلال‌احمر بکاریم.
در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق در لبنان، پیشنهاد همکاری مشترک جمعیت دو کشور برای ساخت بیمارستان در بغداد مطرح شد.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت سامانه امدادیار، از عضویت حدود ۶۵ هزار امدادگر در این سامانه خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به اینکه بی‌توجهی برخی مردم به بحران جمعیت به دلیل مشکلات اقتصادی است گفت: همکاری و کشنگری دانشگاهیان در طرح افزایش جمعیت حائز اهمیت است.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: ساخت پودر بند آورنده خونریزی یکی از نمونه‌های همکاری است که میان هلال احمر و شرکت‌های دانش بنیان آغاز شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از تبعات تغییرات اقلیمی از افزایش همکاری با دستگاه‌های مربوطه استقبال می‌کنیم چون اقدامات این جمعیت تنها به امداد و نجات پس از سانحه خلاصه نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ