وزیر میراث فرهنگی گفت: بسیاری از گردشگران خارجی به ایران سفر می‌کنند تا جذابیت‌های گردشگری روستایی و عشایر را ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که هفته اول لیگ برتر آغاز شده اما یک تیم از ستاره های فصول قبلی از مسابقات بیرون مانده اند.
ستاره سابق آرسنال جدال تیم ملی روسیه با شاگردان کارلوس کی روش را یک دیدار جالب می داند.
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
تماشای ستاره های تیم ملی ایران برای قرقیزستانی ها جذابیت ویژه ای دارد؛ آنها ورزشگاه بیشکک را پر کرده اند.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
ناتیلوس 2024 را از هر زاویه ای که ببینید به احتمال زیاد عاشق طراحی و جذابیت های آن خواهید شد. الگوی چراغ های اصلی جلو و گرافیک داخلی آن ها، نگاهی مرموز به ناتیلوس جدید داده است...
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
تقابل ویژیل فن‌دایک و ارلینگ هالند از جذابیت های ویژه بازی فردای سیتی و لیورپول به شمار می رود..
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته جذابیت های زیادی دارد و امیدوارم تیم های تازه وارد، همانند نسیم، موقتی نباشند و بتوانند در این رویداد ثبات داشته باشند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، مسافری و گردشگری متمرکز شد.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت جذابیتهای صادراتی خرما باید افزایش یابد.
در آستانه دربی تهران بازیکن سال های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس درباره شرایط این بازی صحبت‌هایی مطرح کرد.
یکی از جذابیت های فوتبال نه تنها برای تماشاگران بلکه برای فوتبالیست ها هم اتفاقات غیر قابل پیش بینی آن است.
ستاره های بزرگی در جام جهانی 2022 قطر غایب هستند و بخشی از جذابیت این مسابقات کاهش یافته است.
برای افزایش نقدشوندگی بازار تنها راه حل افزایش تعداد بازیگران بازار است. بدین منظور باید ابزاری (مثل فروش استقراضی) در اختیار داشت که فعالان بازار سرمایه حتی در منفی های بازار هم بتوانند بازدهی کسب کنند. ابزارهای فعلی عمدتا اختیار خرید هستند و سررسید محدودی دارند. سررسید ۶ ماهه یا یک ساله می تواند در افزایش جذابیت این ابزار موثر باشد.
ایجاد و ساخت شهرهای زیر زمینی همیشه برای گردشگران جالب بوده است استانی مانند همدان تا کنون توانسته با کشف و کاوش در سه دستکندها و شهرهای زیرزمینی این جاذبه را به جذابیت های استان اضافه کند.
دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.
جواد نکونام و شاگردان او هر چند از ابتدا در زمره مدعیان بالای لیگ بودند اما قرعه سخت آنها در شروع باعث شده حالا حضور این تیم یکدست در رده دوم، از جذابیت ها و سوژه های داغ لیگ باشد.
حضور تماشاگران اهوازی در بازی فولاد – تراکتور می تواند جذابیت های این بازی را دو چندان کند و برگ برنده فولادی ها در این بازی باشد.
دیدار استقلال و سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر جذابیت‌های زیادی دارد که فقط یکی از آنها تقابل زودهنگام و رو در رو یاغیان دو تیم است.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
علم‌الهدی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که فساد جامعه را فرا بگیرد، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر، راه حل مشکلات اجتماعی برمبنای آموزه‌های نهضت حسینی است و این مسئله باید در جامعه اسلامی فراگیر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ