سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اکثریت باشگاه‌های لیگ برتر برای ادامه این رقابت‌ها با روش دوم پیشنهادی موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی یونانی گل‌گهر معتقد است بهبود وضعیت چمن استادیوم‌ها باید در فوتبال ایران در اولویت قرار داشته باشد.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
تبریز- با نزدیک شدن به بازی های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال، فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بیش از پیش شده و در این گزارش آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار بررسی می شود.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت‌: معلمان از روزی که رتبه شان را مشاهده می‌کنند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود ۳۱ درصد همکاران نسبت به حکمشان اعتراض داشته اند و حدود ۷۰۰ هزار نفر هم می‌توانند احکام شان را ببینند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
چهار بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت شانس اندکی برای حضور در هفته هفدهم برابر ملوان دارند.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.
تمایل گل‌محمدی اضافه کردن نام آل‌کثیر به لیست تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ است، اما قبل از آن باید بادقت وضعیت این بازیکن را در تمرینات تیمش بررسی کند.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
وضعیت فوق‌العاده در مجارستان که پس از آغاز درگیری‌ها در اوکراین اعلام شده بود، تمدید شد.
وضعیت عجیب و بی سابقه نماینده فوتبال مشهد در لیگ دسته اول فوتبال کشور همچنان ادامه دارد.
مربی تیم استقلال ملاثانی از وضعیت بد نماینده خوزستان در لیگ یک صحبت کرد.
مربی تیم استقلال ملاثانی از وضعیت بد نماینده خوزستان در لیگ یک صحبت کرد.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر با این نسل با چوب و چماق برخورد شود، واکنش بعدی آن قطعا ابعاد تندتری پیدا می‌کند. زیرا آدمیزاد را نمی‌توانید منع کرده و اراده‌اش را نادیده بگیرید. هرجوری باشد عصیان می‌کند. راهش این است که سیستم نگاهش را عوض کند. راه شکل گیری احزاب و فعالیت مدنی و فضای دانشگاه‌ها را باز کند؛ بنابراین این وضعیت قابل ادامه دادن نیست.
مهاجم هلندی در دیدار‌های دو هفته گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نتوانست به گلزنی‌های خودش ادامه دهد و حالا صدرجدول گلزنان را با سجاد بازگیر (ملوان انزلی)، کوین یامگا و محمد محبی (استقلال) شریک شده است.
تیم فوتبال استقلال در فاصله تعطیلات لیگ برتر با چند اتفاق خود را آماده برگزاری دیدار حساس برابر گل گهر می کند که مهمترین آن شارژ مالی بازیکنان از سوی باشگاه برای ادامه مسابقات بود.
مهم‌ترین معادله‌ای که باید تا امشب مشخص شود وضعیت سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ