جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) از فراجا در صحن مجلس حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مقابل سردر دانشگاه هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت قرآن را محکوم کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره ۳۲ مدیریت دفاعی و دوره هشتم دکترای حرفه‌ای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان عالی رتبه ارتش برگزار شد.
نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و صمیمانه درباره مسائل اخیر و دغدغه های خود به گفتگو پرداختند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: این نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد و معتقدیم اعتراضات باید شنیده شود و این شنیدن هم نباید صوری باشد.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.
تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «زن، زندگی، آزادی» با حضور فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون زنان مجلس، دوشنبه ۱۶ آبان با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ عصر امروز با حضور جمعی از دانشجویان در محل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر برگزار شد.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه ( ۸ آبان ۱۴۰۱ ) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود در جمع دانشجویان شریف حضور پیدا کرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر حضور یافت.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر سه شنبه ۲۶ مهر با حضور در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی در جمع دانشجویان حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد. پس از پایان این جلسه جمعی از دانشجویان این دانشگاه در برابر دانشکده علوم سیاسی تجمع کردند.
سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی (ره) سخنان آنان را شنید و به سوالات آنان پاسخ داد.
تعداد اندکی از دانشجویان حاضر که از همان ابتدا ساز مخالف می‌زدند، سالن را ترک کرده و حاضر به گفت‌وگو یا طرح پرسش در این نشست دانشجویی نشدند؛ این گروه از دانشجویان که تعداد آنان در محوطه به حدود ۹۰ نفر افزایش یافت، روبه‌روی دانشکده حقوق دانشگاه علامه تجمع کرده و اقدام به طرح برخی شعارهای نامناسب و غیراخلاقی کردند.
مرحوم رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، روز گذشته پس از یک‌دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت. مراسم تشییع پیکر وی در میان غم و اندوه خانواده و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهر از مقابل دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
در پی تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در روز یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ در محوطه دانشگاه و روایت‌سازی‌های غیرواقعی از آن توسط ناآگاهان و دشمنان این مُلک و ملت، بدینوسیله نتیجه تحقیقات انجام شده در صحنه، بررسی دوربین‌های مداربسته دانشگاه و گزارشات مأمورین مستقر در خارج از دانشگاه و نیز بازپرسی‌های به عمل آمده از برخی عوامل اغتشاشگر را به شرح ذیل به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
در پی تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در روز یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ در محوطه دانشگاه و روایت‌سازی‌های غیرواقعی از آن توسط ناآگاهان و دشمنان این مُلک و ملت، بدینوسیله نتیجه تحقیقات انجام شده در صحنه، بررسی دوربین‌های مداربسته دانشگاه و گزارشات مأمورین مستقر در خارج از دانشگاه و نیز بازپرسی‌های به عمل آمده از برخی عوامل اغتشاشگر را به شرح ذیل به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
رئیس جمهور گفت: وقتی یک خانم فرهیخته ما در سطح جهان روی سکو قرا می‌گیرد، برای کشرومان قدرت ایجاد می‌شود.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ