رقابت‌های بین المللی تکواندو آزاد لبنان با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی تکواندوکار کشورمان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
تکواندوکار زن ایران آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به اولین تکواندوکار زن ایران تبدیل شد که در این مسابقات مدال طلا می گیرد.
با حذف نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، تعداد حذف شده‌های ایران در این رقابت‌ها به عدد ۱۱ رسید.
سعیده نصیری و مهدی حاجی موسایی با واگذاری نتیجه مقابل رقبا از دور رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان کنار رفتند.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان ۳ نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می‌روند.
تکواندوکار جوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برابر رقیب صاحب نام انگلیسی خود شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.
پس از قرعه کشی انجام شده، سه ملی پوش تکواندو کشورمان در رقابت‌های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.
هرچند قرار است سرمربی تیم ملی تکواندو پس از برگزاری رقابتهای انتخابی، اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را مشخص کند اما می توان از هم اکنون شانس برخی را بیشتر دانست.
تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به 3 مدال طلا و 2 برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.
در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، تکواندوکاران ایران 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در اولین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در قرقیزستان، تکواندوکاران ایران در پومسه انفرادی و تیمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شدند.
قرعه‌کشی مسابقات تکواندوی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برگزار شد و ملی‌پوشان ایران حریفان خود را شناختند.
هر ۳ نماینده تکواندوی ایران در روز دوم رقابت‌های جهانی مکزیک با شکست مقابل رقبای خود حذف شدند.
تسنیم نوشت: با انجام قرعه‌کشی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان مشخص شد یکی دیگر از تکواندوکاران کشورمان به آذربایجان پیوسته است.
با انجام قرعه‌کشی مسابقات تکواندو قهرمانی جهان مشخص شد یکی دیگر از تکواندوکاران کشورمان به آذربایجان پیوسته است.
تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران به عنوان اولین نماینده کشورمان روز دوشنبه کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می کند.
تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران به عنوان اولین نماینده کشورمان روز دوشنبه کار خود را در مسابقات قهرمانی جهان با مبارزه برابر حریفی از کانادا آغاز می کند.
رقابت‌های بین المللی تکواندو آزاد لبنان با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ و عنوان قهرمانی تکواندوکار کشورمان به پایان رسید.
پرونده چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بسته شد.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کردند.
در دومین روز رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، نمایندگان کشورمان به 2 مدال طلا دست پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ