پس از قرعه کشی انجام شده، سه ملی پوش تکواندو کشورمان در رقابت‌های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
تیم‌های لیگ یکی در مراسمی که ۲۳ مرداد برگزار می‌شود، حریفان خود را خواهند شناخت.
نمایندگان شنای ایران در مسابقات قهرمانی جهانی فوکوکا به ترتیب در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر پشت و ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.
برنامه فصل جدید از رقابت های سری آ ایتالیا اعلام شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
طبق تقویم اعلامی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی به همراه سه نماینده دیگر ایران در روز اول مسابقات جهانی بلگراد به مصاف حریفان خواهند رفت.
کنفدراسیون کبدی آسیا برنامه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی را اعلام کرد و حریفان ایران مشخص شدند.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ را اعلام کرد و تیم شهداب یزد نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان مرحله گروهی خود را شناخت.
کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان قاره کهن را اعلام کرد.
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا روز یادهم می 2023 (21 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب گزینه از جهت داخلی یا خارجی بودن آن دست یافته است و با توجه به معرفی حریفان تدارکاتی، به زودی آن را اعلام خواهد کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.
تیم ملی سپک تاکرا پسران (زیر ٢٣ سال) امروز تهران را به مقصد کره جنوبی ترک خواهد کرد تا در مسابقات جام جهانی این رشته با حریفان به رقابت بپردازد.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
وزنه برداران ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیای بحرین شناختند.
فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست سرمربی پرتغالی تاکنون مذاکراتی را با فدراسیون‌های کویت، لبنان و امارات انجام داده و قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی پیش از اعزام به دوحه به مصاف یکی از این تیم‌ها برود.
تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه در ماه سپتامبر را منتشر کرد.
در اولین روز از رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان بازی‌های کشورهای اسلامی، یازده پاراکماندار کشورمان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفتند.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ