رکورددار حضور در جام جهانی با لباس تیم ملی ایران سال‌ها قبل در لالیگا دلبری می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود پزشکیان گفت: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می‌انجامد.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
مسعود شجاعی اگر چه چند روز پیش شمع 39 سالگی اش را فوت کرد اما به هیچ وجه مایل به آویزان کردن کفش ها نیست و می خواهد به بازی ادامه دهد.
دو بازیکن باتجربه فصل گذشته نساجی مازندران از لیست این تیم برای فصل آینده کنار گذاشته شدند.
یکی از تغییرات ژوزه مورایس در مصاف برابر ملوان که درنهایت منجر به هدر رفتن دو امتیاز حساس شد، عدم استفاده از مسعود ریگی در ترکیب اصلی بود.
هوادار در شرایطی به انزلی سفر کرده که سه بازیکن خود را در اختیار ندارد‌‌.
باشگاه هوادار معتقد است در صحنه گل اول سپاهان روی مسعود شجاعی خطا صورت گرفته است‌.
سپهر روزی طلب با دریافت کارت زرد مقابل مس رفسنجان از بازی حساس هفته آینده محروم شد.
دیدار این هفته هوادار و تراکتور از حیث رویارویی مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار با تیم سابقش موردتوجه خواهد بود؛ شجاعی نامش در جمع سرمربی‌های تراکتور در لیگ برتر وارد شده است.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
مسعود شجاعی چند روزی است که در تمرین تیم نساجی حاضر نمی شود. البته او هیچ گاه اهل جار و جنجال نبوده و به نظر می رسد به نقطه پایان در تیم مازنی رسیده است.
مسعود شجاعی دیدار مقابل پرسپولیس را از روی نیمکت دنبال کرد و وارد زمین نشد.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
مسعود شجاعی و حامد شیری دو کاپیتان نساجی هستند که امروز بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کنند.
مسعود شجاعی چند روزی است تمرینات خود را شروع کرده و احتمال دارد برای دقایقی هم که شده مقابل پیکان به میدان برود.
مسعود شجاعی کاپیتان فصل گذشته نساجی هنوز به ترکیب سرخپوشان راه نیافته است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ