مسعود پزشکیان گفت: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می‌انجامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.
در نیمه اول دیدار ایران و ازبکستان اتفاقات عجیبی رخ داد؛ مصدومیت شدید سه بازیکن سبب توقف‌هایی در بازی شد.
پزشکان توصیه می‌کنند که بیماران دیابتی به عنوان روشی برای مدیریت سطح گلوکز خون خود، در فعالیت بدنی منظم شرکت کنند. افزایش سطح گلوکز خون می‌تواند افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ را در معرض خطر بیماری قلبی، اختلال بینایی و بیماری کلیوی قرار دهد.
پزشکان پیشنهاد می‌کنند که افرادی که دچار هیپوگلیسمی هستند، وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های کوچکتر و بیشتر در طول روز بخورند. یک رژیم غذایی متعادل و غنی از پروتئین و فیبر نیز به حفظ سطح قند خون کمک می‌کند. فعالیت بدنی منظم یکی دیگر از تکنیک‌های مهم مدیریتی است.
حسین روشن که به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از چند روز و پشت سر گذاشتن عمل جراحی با تصمیم پزشکان به خانه بازگشت.
دکتر فاضل: ما جامعه پزشکی را تحقیر کرده‌ایم همچنانکه با معلمان هم همین گونه رفتار کردیم. معلمان که همچون جامعه پزشکی، از گروه‌های مرجع جامعه و تربیت‌کننده نسل آینده کشور هستند، به جای اینکه سر کلاس درس باشند، هر روز باید کنار خیابان بایستند و برای معاش‌شان شعار بدهند. این‌گونه رفتار با گروه‌های مرجع جامعه که نقش مهمی در اداره و آینده مملکت دارند، شیوه مملکت‌داری نیست و عاقبت خوبی ندارد.
حجم زیادی از بدن را آب تشکیل می‌دهد و بسیاری از فعالیت‌های حیاتی بدن و کارکرد درست اندام‌ها نیز به مصرف آب بستگی دارد. همواره از پزشکان نقل می‌شود که بدن در روز دست‌کم به هشت لیوان آب نیاز دارد، اما کمتر درباره مضرات زیاد نوشیدن آب صحبت شده است. درواقع مصرف زیاد آب به‌اندازه کم نوشیدن آن خطرناک است.
به گفته پزشکان ایتالیایی حداقل ۶۰ روز تا مرخص‌شدن آلبرتو زاکرونی از بیمارستان زمان باقی است.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:حالا چه آقای خاتمی باشد چه هر شخصیت دیگری، این‌ها همه پتانسیل هستند. اشتباه ما این است که به‌جای اینکه از این پتانسیل به نفع وحدت کشور و انسجام استفاده کنیم، هر روز داریم شکاف را عمیق‌تر می‌کنیم.
در مناظره مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف با عنوان «عنوان اعتراض دارم ۲» مطرح شد که «می‌توان با انجام اصلاحاتی در ساختار، فضا را برای بیان و پذیرش اعتراض آماده کرد.»
سنگربان تیم ملی فوتبال ایران سرانجام پس از چند روز با تصمیم پزشکان بدون گارد در تمرین دیده شد.
این متصدی داروخانه با بیان اینکه شرایط همکارانم در داروخانه‌های دیگر هم مشابه است، ادامه می‌دهد: «در روز با تعداد زیادی از همکارانم در داروخانه‌های دیگر صحبت داریم و از مشکلات بیماران و مراجعان می‌گوییم. همه مثل هم، پزشکان داروخانه، تکنیسین‌ها و نسخه‌پیچ‌ها این روزها بسیار تحت فشار هستند.»
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: دوستان ناجا همکاری بسیار خوبی داشتند تا همه کسانی که از جامعه پزشکی در حوادث روز چهارشنبه گذشته بازداشت شدند، آزاد شدند، به جز یک نفر که آن هم در حال پیگیر کارش هستیم و پرونده‌اش دچار اشکالاتی شده که پیگیریم.
کریم بنزما که روز گذشته در تمرین رئال مصدوم شده بود، امروز با نظر پزشکان برابر سویا به میدان نخواهد رفت.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
همراه بیمار گفت: حدود ۴۰ روز قبل بود که مادرم را به دلیل «زمین خوردگی» به بیمارستان نیشابور انتقال دادیم و بنا به نظر پزشکان به دلیل شکستگی استخوان پا بستری شد تا عمل «پلاتین گذاری» انجام شود. این درحالی بود که هزینه زیادی را متحمل شدیم و «پلاتین ها» را نیز در بیمارستان تهیه کردند. اما از چند روز قبل تورم وحشتناکی در پای مادرم پدیدار شد و درد جانکاهی وجودش را فرا گرفت. وقتی با همه سختی‌ها دوباره او را نزد متخصصان ارتوپدی بردیم و تصویر برداری‌ها انجام شد به حقیقت تلخی رسیدیم که بیانگر کج شدگی یا شکستگی «پلاتین» در پای مادرم بود.
سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با روز پزشک اعلام کرد تمامی پزشکان و پیراپزشکان عضو سازمان نظام‌پزشکی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، به صورت توافقی مشمول مقررات تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی با تبریک فرارسیدن زادروز فخر پزشکی ایران زمین، ابوعلی سینا، «روز پزشک» را به تمامی پزشکان کشور به ویژه پزشکان داوطلب هلال احمر تبریک گفت.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ