با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
زائران ایرانی بیت الله الحرام که از بامداد چهارشنبه در سرزمین منا بیتوته کرده‌اند، روز پنج شنبه در دومین روز از حضور در این وادی مقدس رمی جمرات سه گانه را انجام دادند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
این حادثه پس از آن رخ داد که ایران روز پنجشنبه نیز یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال به نام Advantage Sweet را در خلیج عمان توقیف کرده بود. اداره ثبت پرچم جزایر مارشال روز سه شنبه اعلام کرد که این نفتکش توسط مقامات ایرانی در بندرعباس نگهداری می شود.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
دو زمین لرزه قوی روز سه شنبه جنوب فیلیپین را لرزاند که دومین زمین لرزه به ساختمان ها آسیب رساند و صدها روستایی را مجبور به ترک خانه هایشان کرد.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دومین دوره لیگ برتر هاکی روی یخ ایران روز شنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش آقایان به پایان خواهد رسید اما مسابقات بانوان تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
در معماملات روز سه شنبه دومین روز معاملاتی بدون دو نماد خودروساز را پشت سرگذاشتیم، موردی که به خوبی هیجانات بازار را کنترل کرد.
بازیکنان ولورهمپتون عصر شنبه در دیدار این تیم مقابل میهمانش لیورپول در چارچوب بیست و دومین هفته لیگ برتر انگلیس، بازوبندهای سبز رنگی را بر بازو بستند.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: ۱۲۰ دستگاه خودرو امروز شنبه یکم بهمن‌ماه وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.
صبح امروز و در بیست و دومین شنبه امید و افتخار موتورهای برقی به شرکت پست تحویل داده شدند.
با وجود اینکه تیم جوانان ایران دومین دیدار دوستانه خود در برابر عمان را روز سه شنبه برگزار کرد، هم چنان در این کشور بسر می برد.
دیدار رده بندی و فینال بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه، ایران خودرو با حضور رییس سازمان ملی استاندارد،اصحاب رسانه و خبرنگاران از خودروی جدید خود رونمایی کرد.‌
دومین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر شنبه با حضور 17 بازیکن شروع شد؛ در این مینی کمپ محمدرضا اخباری به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس طی اواخر وقت شب گذشته تا اواخر وقت امروز دوشنبه، وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوبی، مرکزی و شرقی استان و طی روز سه شنبه در نوار جنوبی و سواحل استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور «محمد مخبر» در دومین مجمع اقتصادی خزر در پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴ مهر ماه در شهر مسکو خبر داد.
روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.
طرفداران جریان صدر شنبه این هفته برای دومین بار ظرف چهار روز به منطقه سبز در مرکز بغداد وارد شدند و در نهایت جریان صدر، در ساختمان پارلمان تحصن نامحدود اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ