دروازه‌بان پیکان با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برد ومنتظر به دست آوردن فرصت دوباره از سوی مجتبی حسینی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس در پیکان با هم رقابت جالبی برای حضور در ترکیب دارند.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار رشته توئیتی نوشت: اگر برجام نبود، عضویت ایران در شانگهای میسر نمی‌شد.
دروازه‌بان تجربه خودروسازان علاقه‌مند است قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.
رضا نصری گفت: وای به حال کشوری که از دیپلمات هم انتظار ژست نظامی دارد و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی میداند!
محمد نادری مدافع سابق استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی از جدایی خود از تیم ترکیه‌ای خبر داد.
مدافع ایرانی تیم آلتای اسپور با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعات درباره جدایی خود از لیگ دسته یک ترکیه دامن زد.
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.
دروازه‌بان باتجربه پیکان می‌گوید توجهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش پیش آمده ندارد و نگاهش رو به جلو است.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
علیرضا نجاتی در دور نخست با احمت اویار از ترکیه مبارزه کرد و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. ناصر علیزاده امشب باید برای کسب مدال برنز با علی چنگیز از ترکیه مبارزه کند.
گلر پیکان در نشست خبری بازی نساجی درباره صحنه جنججالی بازی توضیحاتی ارائه کرد.
بتول ناصری دانشجوی افغانستانی رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران با انتشار این استوری، از عدم پذیرش دانشجویان افغان در خوابگاه دانشگاه تهران خبر داد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله ناصری، این فقیه عالیقدر را باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام دانست.
دروازه بان پیکان در مصاف با نفت مسجدسلیمان بیش از 70 دقیقه با انگشت شکسته بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.
آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
ناصر کنعانی اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که مقامات حکومت سرپرستی افغانستان با توجه به حضور عزاداران حسینی در مساجد و مراسم عزاداری، تمهیدات بیشتری را برای تامین امنیت فراهم سازند.
معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: برای افرادی که سود سهام عدالت سال قبل را دریافت نکردند، این سود قطعاً تا پایان اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود.
مدیران ذوق زده سازمان حفاظت محیط زیست، با تولد سه قلوها، در تدارک پویشی فراگیر برای انتخاب نام سه یوز ماده تازه‌ای بودند که پا به عرصه حیات گذاشته بودند و حتی وعده سفری را به خبرنگاران محیط زیستی دادند که در آن، قرار بود از این اتفاق دلچسب، گزارش، عکس و فیلم تهیه شود؛ تدارکاتی که با تعیین جنسیت واقعی توله‌ها و بعد مرگ یکی از آنها، بی هیچ توضیحی کنار گذاشته شد، تا بلکه همه این اشتباهات فاحش را فراموش کنند!
در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ