اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: به درخواست معافیت تیم جوانان از خدمت سربازی هنوز پاسخی داده نشده و بازیکنان صبور باشند.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
فراخوان جذب امریه سربازی در مرکز لرزه‌نگاری کشوری
مرکز لرزه‌نگاری کشوری جهت ارایه خدمات قصد دارد از بین متخصصین آماده به خدمت سربازی، نیروی امریه جذب می‌کند.
کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعدادی محدود از متقاضیان دانش‌آموخته دانشگاهی را برای گذراندن دوره خدمت مقدس سربازی به صورت امریه می‌پذیرد.
با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، پنجمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.
با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، پنجمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
پرسپولیس در شرایطی نتوانست به سپاهان گلی بزند که در مجموع سه بازی قبلی خود ده گل به قمر رسانده بود.
ذوب آهن امیدوار است با کسب هفتمین امتیاز از سه بازی اخیر، رتبه خود را تک رقمی کند.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۱۰ بهمن آغاز و تا ۱۶ همین ماه ادامه دارد.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
ریکاردو ساپینتو برای جذب بازیکن سه دغدغه مهم دارد؛ باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تامین منابع مالی و خالی کردن لیست بازیکنان استقلال.
ادن هازارد مهاجم بلژیکی ۳۲ ساله، سه سال و نیم سخت را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و تنها ۷۳ بار بازی کرد و ۷ گل به ثمر رساند.
فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دومین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه سربازی در سال جاری را در فراخوانی منتشر کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نخستین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه فراخوانی منتشر کرد.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، با زدن سه گل تماشایی در سیزده دقیقه نقش مهمی در پیروزی 6-2 تاتنهام مقابل لسترسیتی بازی کرد.
نفت مسجد سلیمان در یک بازی جذاب و تماشایی سه بر دو مس کرمان را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ