پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که آرسنال با شایستگی بالاتر از این تیم در صدر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرالکس فرگوسن نظرات پپ گواردیولا درباره بوکایو ساکا ستاره آرسنال را تایید کرد.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، جلسه خصوصی‌ای با دکلان رایس داشته تا او را از پیوستن به آرسنال منصرف کند.
تبدیل شدن سیتی به شانس اصلی قهرمانی با پیروزی مقابل آرسنال و همچنین آینده هری کین و مائوریسیو پوچتینو سوژه‌هایی هستند که روزنامه‌های انگلیسی آن را روی جلد برده‌اند.
پپ گواردیولا معتقد است با پیروزی برابر آرسنال اتفاق خاصی رخ نداده و هنوز نبرد قهرمانی ادامه دارد.
کوین دی‌بروینه ستاره سیتی برابر آرسنال بود ولی معتقد است با برنامه‌های تاکتیکی درست پپ گواردیولا موفق به پیروزی 4-1 برابر توپچی‌ها شدند.
شاگردان گواردیولا در همین نیمه اول تکلیف آرسنال را یک‌سره کردند.
مارتین کیون، ستاره سابق آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم با منچسترسیتی می‌گوید با وجود اینکه حریف توپچی‌ها یک مربی نابغه را بالای سرش دارد ولی آرسنال می‌تواند برنده باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت تیمش با وجود پشت سر گذاشتن بازی دشوار با بایرن مونیخ برای این بازی و دیدار با آرسنال آماده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید دیدار این تیم برابر آرسنال از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
در این دیدار ابتدا آرسنال توسط مارتینلی پیش افتاد و سپس گابریل ژسوس اختلاف را دو برابر کرد. صلاح در همان نیمه نخست یکی‌از گل‌های خورده را جبران کرد و این فرصت را داشت که در اواسط نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند اما صلاح پنالتی‌اش را به اوت زد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند مقابل ساوتهمپتون پرداخت.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد که تیمش همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته و برای فتح لیگ برتر تلاش می کند.
تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
تاتنهام در هفته بیست و دوم لیگ برتر در خانه‌اش موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد تا فاصله شاگردان گواردیولا با آرسنال کاهش پیدا نکند.
سرمربی سیتی تاکید کرد که آرسنال در بازی امشب عملکردی خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید از این که می‌تواند با پپ گواردیولا در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت کند بسیار خوشحال است.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
یک روزنامه انگلیسی گزارشی از جزئیات اتفاقاتی که بین دو نیمه دیدار دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در رختکن سیتیزن‌ها گذشت منتشر کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با چلسی گفت سیتی برای رسیدن به آرسنال در صدر جدول باید بدون اشتباه و بی عیب و نقص باشد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید پپ گواردیولا به دنبال شکار یکی از ستاره‌های آرسنال است. این اقدام او به عنوان انتقام‌گیری از توپچی‌ها بعد از جذب گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو تفسیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ