کسب هفت امتیاز در سه مسابقه اخیر سبب شد تا دریای بابل شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی هفت چشمه در جایگاه دوم رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید هفت هفته مانده به پایان فصل متحد شدند تا دو گانه را کسب کنند.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
طی سال‌های اخیر هیچ تیمی به اندازه سپاهان و هوادارانش برای کسب قهرمانی در انتظار نمانده‌اند.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس حالا دست بالاتر را برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد.
شباب الاهلی در شرایطی در ثانیه‌های پایانی دیدار امشب خود با دریافت گل از کسب پیروزی بازماند که طرفداران ایرانی را نیز در این جدال حامی خود می‌دید.
فولادی‌ها که در هفت بازی خانگی گذشته خود یک برد و یک شکست و پنج تساوی کسب کرده بودند، در هشتمین بازی خانگی این فصل خود هم مقابل هوادار نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاوردند
فولاد توانست به روند هفت هفته ناکامی در کسب پیروزی و پنج بازی بدون پیروزی در شهر مسجدسلیمان پایان دهد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
کاستاریکا بعد از شکست هفت گله برابر اسپانیا امروز یک پیروزی ارزشمند و البته غیر منتظره برابر ژاپن کسب کرد.
پیام نیازمند پس هفت هفته سرانجام طعم کسب پیروزی را بار دیگر با سپاهان تجربه کرد.
رئال مادرید به دنبال کسب سومین پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی صربستان با کسب هفت مدال رنگارنگ نایب قهرمان شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان عازم روسیه شده بودند توانستند مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
پانزدهمین دوره رقابتهای شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال دو، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
پانزدهمین دوره رقابتهای شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال دو، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
براساس اعلام ابراهیم رئیسی و  احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یارانه تیرماه ۱۴۰۱ به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اما بعید نیست که در مراحل بعدی دولت به شکل آزمایشی یارانه را به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ