رییس فراکسیون شوراها و مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات مهم و مثبتی در صنعت خودرو خصوصا در ایران خودرو روی داده که طراحی و تولید کشنده آتامان یکی از آن‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا اظهار کرد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را شناسایی کردند.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی (AI) آنتی بیوتیکی جدید کشف کرده‌اند که می‌تواند گونه کشنده ابرمیکروب را از بین ببرد. هوش مصنوعی با کاهش هزاران ماده شیمیایی بالقوه به تعدادی انگشت شمار امکان آزمایش آن‌ها را در آزمایشگاه فراهم کرد. نتیجه این آزمایش، تولید یک آنتی بیوتیک آزمایشی و قوی به نام «آبوسین» بود که قبل از استفاده همگانی از آن به آزمایشات بیشتری نیاز دارد. محققان در کانادا و آمریکا می‌گویند که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که به کشف دارو‌های جدید به طور گسترده‌ای سرعت ببخشد. این تازه‌ترین نمونه از آزمایشاتی است که نشان می‎‌دهد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند انقلابی درعلم پزشکی ایجاد کند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نباید همیشه فکر کنیم تولیدکنندگان مجرم و متخلف هستند بلکه باید سیاست ارزی کشور را به نفع تولیدکنندگان مورد بازنگری قرار دهیم.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
پاییز ۱۴۰۱ متوسط قیمت سیب زمینی ٩٧٦٥٠ و پیاز ٧٣٧٩٩ ریال بوده که نسبت به فصل مشابه سال قبل به ترتیب ١٢٨.٢ و ١٣٧.٩ درصد افزایش داشته است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.
فصل پاییز ١٤٠١، شاخص قیمت تولیدکننده بخش زراعت، باغداری و دامداری سنتی ۹۳۴.۹ است که نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۵۴.۶ درصد افزایش داشته است.
پاییز ١٤٠١، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۳.۶ درصد بود که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل ٦.٥ واحد درصد کاهش داشته است.
در فصل پاییز ١٤٠١، شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن ۱۱۶۶.۴ است که نسبت به فصل قبل ١.٠ درصد افزایش، نسبت به فصل مشابه سال قبل ٩.٧ درصد افزایش داشته است.
تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری‌های صنعتی کشور در فصل پاییز ١٤٠١ نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۸۸.۲ درصد بوده‌ است.
در میان اقلام گاوداری صنعتی، کمترین تورم فصلی مربوط به قلم شیر (۱.۴ درصد) و بیش‌ترین آن مربوط به قلم کود (۱۱.۰درصد) است.
کشنده FAW CA4180 روز دوشنبه 14 آذر 1401 با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، 17 /11/ 1401 است.
دولت ایالات متحده به جای سرمایه‌گذاری برای سلامت شهروندان خود ۱۶۱ میلیون دلار از پول مالیات دهندگان ایالات متحده را در مرکز لوگار در تفلیس برای تحقیق در مورد بیماری‌های کشنده و حشرات گزنده در خارج از کشور هزینه کرده است. این مرکز مخفی تنها در ۱۷ کیلومتری پایگاه هوایی نظامی وازیانی آمریکا در تفلیس پایتخت گرجستان قرار دارد.
بزرگترین تولیدکننده آیفون می‌خواهد تسلا بسازد
محققان یک تیم استارت آپی نوعی ضدعفونی کننده برای دام تولید کردند.
اگرچه عسل از زمان‌های قدیم به داشتن خواص درمانی معروف است، اما عسل مانوکا به طور خاص بسیار قوی است، زیرا این عسل علاوه بر مواد شیمیایی تولید کننده پراکسید هیدروژن که در همه‌ی انواع عسل وجود دارد، ترکیبی ضد باکتری به نام متیل گلیوکسال (methylglyoxal) را در خود جای داده است.
مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد که در بهار امسال تورم تولیدکننده نسبت به بهار سال قبل ۴۹.۳ درصد افزایش نشان می دهد.
فعالان فناور دارویی معتقدند اگرچه توانایی تولید مواد اولیه دارویی در کشور وجود دارد اما عدم سرمایه گذاری مناسب و حمایت های لازم مانع از این شده که کشور در این زمینه پیشرفتی داشته باشد.
پس از اعلام سرپرست فدراسیون فوتبال تکلیف تولیدکننده لباس تیم ملی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ