اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزئیات شناسایی سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند آقای علیرام نورایی کرده بودند را تشریح کرد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقین زورگیر موتورسوار در منطقه شوش دستگیر شدند.
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف شهر تهران حوادثی رخ داد از دستگیری سارقان تا بازداشت زورگیری در شرق تهران که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری ۱۳۷ خرده فروش مواد مخدر تا سارقان زورگیر که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت حوادثی رخ داد از انهدام باند زورگیری تا دستگیری سارقان حرفه ای که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
این مقام پلیسی گفت: از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف و موتورسیکلتی که متهمان با آن اعمال مجرمانه را مرتکب می‌شدند توقیف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری دو سارق خبر داد که از شهروندان زورگیری می کردند.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
سخنگوی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به‌هویت (ع. خ.) به‌همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقین مسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به رضا جکسون خبر داد.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای که در محله نعمت آباد تهران زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.
دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس، می‌گوید با سارقانی که قصد زورگیری و سرقت اتوموبیلش را داشتند درگیر شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شناسایی سارقان زورگیر اتوبان نیایش خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۹ درصد از سارقان در حوزه وسیله نقلیه، ۱۹ درصد در حوزه اماکن خصوصی و دولتی، ۲۰ درصد در حوزه معابر، هفت درصد موبایل، هفت درصد منزل و ۱۸ درصد جیب‌بر و سارق مغازه و سارق کابل و برق فعالیت داشتند.
سردار حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر شیوه موبایل‌قاپی‌ها نیز گفت: طبیعتا سارقان مانند سایر مجرمان دائما در حال تغییر شیوه سرقت هستند. تعداد زورگیری زیاد نشده، اما شیوه‌ها تغییر کرده است. پلیس با هر گونه سرقت در زمان‌های مختلف برخورد می‌کند و از لحظه‌ای که یک سرقت اتفاق می‌افتد و ما به عنوان پلیس مطلع می‌شویم با آن برخورد می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ